Klinghoffer Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Hei. Satte i går kveld min MacBook Pro Retina 15.4" til oppdatering, og når jeg slo den på igjen i dag skjer det ingenting. Man ser at skjermen slår seg på, men det kommer ingen bilde. Har bootcamp på den, og to ganger har den klart å starte Windows, men etter at jeg prøvde å restarte den til OSX er den helt svart. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Hvis du har viktige filer på den må du satse på å hente ut de først av alt. Så kan du vel formatere og reinstallere osX da jeg regner med at noe feilet, feks den gikk tom for batteri. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Har du tatt Timemaskine backup Run Disk Utility in Recovery Mode Ellers er vel bare reinstall, hvis du har en SSD disk til kan du installere på nytt, på den også bruke den gamle som backup. Lenke til kommentar
Klinghoffer Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Den stod i laderen. Hvordan skal jeg klare å hente ut noe når skjermen er svart? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 søk etter: OWC Envoy Pro EX USB 3.0 Kanskje en apple butikk kan hjelpe deg å finne noe slik, ellers må du handle på ebay. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Den stod i laderen. Hvordan skal jeg klare å hente ut noe når skjermen er svart? må eventuelt få bootet til windows som du sier du har klart og så hente ut, eller hente ut fra harddisken via en annen pc. Lenke til kommentar
Klinghoffer Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Er dessverre ikke god nok på data til å få til dette alene tror jeg. Tror like greit jeg leverer den inn på Elkjøp, selv om det er svært upraktisk mtp. at jeg har eksamen osv i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
mu99 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 når du trykker inn og holder inne T idet du starter mac'en vil den bli en ekstern hdd hvis du har koblet den til en annen maskin via thunderbolt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå