Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,Roar.

Å konkurrere er både morsomt og spennende, og noen hevder at det tilogmed er sunt !

Å dele ut poeng i denne kampen er ikke så vanskelig, men å kåre en vinner,er langt verre :)

Du har en uforlignelig form- og stilsans, og sanker flust med poeng i den disiplinen.

Når det kommer til dokumentarisk verdi, må du nok nøye deg med å se Rolfs rygg, - på lang avstand ! :)

Men tull og tøys til side,- jeg nyter bildene som dere har presentert fra Ivansson Bilskrot AB i Båstnäs, og håper det kommer mange flere ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Kunstferdig vrakgods presentert på din måte:-) Severdig med flotte former. Synes din lek med struktur og farger ble meget bra. Mange måter og se disse gamle vrakene på, og jeg har absolutt sansen for denne måten og gjøre det på:-)

Lenke til kommentar

He he he Roar...nå måtte jeg le :) Hvis du vil konkurrere med meg, så får du en easy match, for jeg eier ikke fnugg av konkurranseinnstinkt :)

Fra spøk til revolver. Jeg liker bildet ditt meget godt, synes etterbehandlingen ble superb.

Er ganske sikker på at dette er trynet på en Simca Ariane fra ca 1960. Den ble også solgt med Ford emblemer i div land hvor Simca ikke hadde noe forhandlernett. Ford var sterkt inne på eiersiden i Franske Simca i en kort periode.

jeg kan ikke si at jeg så denne på min Påsketur til det forgjettede land, men det kan jo hende den har gått helt i oppløsning siden du tok bildet.

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

Fancy og finurlig bilde da! Likevel er det noe som liksom ikke stemmer helt, jeg vet bare ikke helt hva det er? Har studert det ei god stund nå, men finner ikke ut av det. :)

Ikke vet jeg hva som ikke stemmer heller med denne bilfronten som har nesten like mange barnåler på seg som ei middels maurtue.

Så da jeg la ut bildet i dag at jeg kanskje burde tatt litt mer på sidene slik at kuttene hadde gått så vidt inne i løktehøla.

Roar

Lenke til kommentar

Fancy og finurlig bilde da! Likevel er det noe som liksom ikke stemmer helt, jeg vet bare ikke helt hva det er? Har studert det ei god stund nå, men finner ikke ut av det. :)

Ikke vet jeg hva som ikke stemmer heller med denne bilfronten som har nesten like mange barnåler på seg som ei middels maurtue.

Så da jeg la ut bildet i dag at jeg kanskje burde tatt litt mer på sidene slik at kuttene hadde gått så vidt inne i løktehøla.

Roar

Ja, det hadde nok hjulpet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...