Gå til innhold

Lofoten, slik jeg ser det - Rorbuan

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jasså, du skal konkurrere med Helene nå?

Fint utsnitt av slike som har blitt god inntektskilde fra turistnæring der nord. Greit å ha et ekstra bein å stå på hvis vinterfisket slår feil.

Greit utsnitt med det mektige fjellet i bakgrunnen.

De røde buene lyser jo skikkelig opp.

Kan nevne at jeg i 1972 egentlig hadde tenkt meg nordover for å få jobb i fisket for å tjene raske penger til turen østover som var planlagt året etter. men så gjorde jeg 5000 skattefritt på siste samlinga mi som jeg solgte på klubber og festivaler så da satte jeg kursen østover et år tidligere enn beregnet - en tur jeg aldri har angra på.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for hyggelige kommentarer:-) Ganske så typisk Lofoten dette her. Disse rorbuene er mer lik de originale, i motsetning til de nyoppførte, som har allverdens moderne remedier. De stakkars turistene som tror de har overnattet i rorbuer, har gått glipp av den følelsen som de originale gir. Kunne like godt overnattet på et upersonlig hotel midt i byen...

@Kneppen, så er det nok ikke noe konkuranse her i gården:-) Når det gjelder din plan fra 72' så tror jeg Lofoten gikk glipp av mye når du ikke dukket opp:-)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Det er for mange bilder på kritikken. Lett å feie forbi noe som egentlig er bra, men de virkelig gode - de fanger oppmerksomheten uansett.

Takker for fine kommentarer:-)

@Thonord, så synes jeg det er flott at der er så mange bilder på bildekritikken. Skaper et mangfold og sår inspirasjon. Hva som er gode bilder, er vel ikke noe godt svar på, siden alle har sine egne kriterier. Det viktigste er at man har det gøy med hobbyen og skaper noe man er fornøyd med selv. Hvis andre liker det, er det en bonus som er flott og ta med seg. Så får en heller feie forbi et bilde eller to... At man ikke kommenterer et bilde, betyr ikke at en ikke har et synspunkt på det:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...