Gå til innhold

Desperat jobbsøker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en dame fra nord Irak, bo satt i Oslo. Jeg er høy utdannet, har bacheleor grad i realfag fra Irak. Har i Norge studerte jeg (regnskapmedarbeider med lønn og personal)  hos Treider fagskole. Jeg har også studert i et år ved NMBU By og regionplanleging programmet.

Mannen min har en bra jobb så vi har det bra, men jag begynner å bli GAL. Jeg har søkt på tusenvis av Jobber uten at jeg får noen respons. Og siden vi har en bra økonomi, så NAV gjør ingenting for å hjelpe meg. Jeg har registrert meg på alle vikariat byråer uten å få noe respons. Jeg er villig å ta all slags kontor jobb, altså jeg mener det må fins noen jobb for meg men hvor???????????

Vi har ikke noe nettverk som kan hjelpe meg, Jeg får inntrykk av at den utenlandske navnet mitt skremmer arbeidsgivere, Hva kan jeg gjøre ??????????

Endret av Desperat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får en del invitasjon til ledige jobbstillinger når jeg lager en CV hos finn.no. Men så er det slikt at jeg har lagd en god CV som tiltrekker mye oppmerksomhet fra arbeidsgivere i ulike bedrifter.

Ellers kan jeg anbefale å lage en CV hos karrierestart og NAV. Fin sted å søke jobb der.

Selv om navnet mitt høres litt norsk ut (kommer egentlig fra øst-europa) så har ikke dette skapt noen problemer for meg å skaffe arbeid. Så frykt ikke at navnet ditt kan være et hinder for å få jobb ;) Ellers er det bare å stå på så finner du en jobb etterhvert!

Lenke til kommentar

Hei, jeg er en dame fra nord Irak, bo satt i Oslo. Jeg er høy utdannet, har bacheleor grad i realfag. har i Norge tok jeg regnskapmedarbeider med lønn hos Treider fag skole. Jeg studerte i et år ved NMBU By og region planlegging programmet.