Torbjørn Milje Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Den gamle låven Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Vakkert bilde. Trist med låven, men bildet er godt komponert. Godt at gjerdet ikke går ut hjørnet, da ville Kneppen fått pusteproblemer.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Ja, gamle nedfallslåver er så absolutt flotte motiv. Jeg har sjøl en serie fra gamle gårder med både nedfallslåver og gårder fortsatt i drift. Fint utsnitt og komp. Kraftige farger. Tror jeg kanskje ville gitt et ekstra klikk for å skarpe opp litt - bildet tåler nok det. Fint utsnitt og komp. Slett ikke nødvendig, men jeg ville tatt enda litt oppe slik at jeg endte opp bare 1 cm. over grana i høyrekanten. Hvis jeg skulle fått pusteproblemer grunnet alle de gjerder o.l. som durer ut i hjørner på bilder ville jeg nok for lengst vært blant de som ikke drømmer mer. Selv ikke kolsen har tatt rotta på meg enda selv om den stadig prøver. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Fin komposisjon med den gamle låven som viktig bestanddel. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Hei, Torbjørn. Et praktfullt landskapsbilde, der selv ikke den nesten sammenraste låven ødelegger idyllen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg