Kino1 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 En tråd for folk som vil poste OST som de liker ifra spill. https://www.youtube.com/watch?v=19vQPM5u904 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Moderatormelding Fjernet 3 innlegg pga. tull. Hold dere til topic. Kommentering av moderering tas på PM. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Ok, folkens slutt å post tull om ost. Det er ost i spill det gjelder! Sorry klarte ikke la være hehe. Aner ærligtalt ikke hva OST står for, aldri hørt forkortelsen. Men... google forteller meg at det er Orginal sound track. Men er nesten redd du må forandre overskriften for å unngå mer tull Men til tema. Baldurs Gate 2 sitt main team er jo ganske episk 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Nei vent litt, kom akkurat på Blood dragon. haha teite spillet Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Monkey Island-serien er en av mine personlige favoritter: Orkestermusikken i TLOZ: Skyward Sword er også veldig bra. Digger den delen med sangstemmen helt i begynnelsen av spillet (6:42-7:47) TLOZ: Wind Waker Grandma's song er også en sterk en som vekker følelser. Toppkommentaren oppsummerer denne fint: (spoiler) "Gosh, I remember when I went back to visit Link's grandma the first time, and I saw her just sitting there, all lonely and ill, man, I have never felt such an attachment to a zelda character ever, after that, I would visit her periodically, until I figured out that all you needed was a fairy, but I was still legitimately worried about her, like she could die any second while I was at sea" EDIT: Lotus må jo få en plass i denne listen selvfølgelig! Endret 9. april 2015 av Thor. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Er du ute etter kun et kult tema, eller en sammenhengen OST for hele spillet som er kul? (og ja, OST er et veletablert begrep) Slår til med den gamle klassikeren streets of rage: AtW Endret 9. april 2015 av ATWindsor Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Siden Jarsberg ikke er ost, hva er så ost? Kan en av dere "gamere" fortelle hva OST betyr i denne sammenhengen? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) OST = Original SoundTrack En av mine favoritter må være Icarus fra Deus Ex: Human Revolution Ellers er hele soundtracket fra Journey to Silius (NES) noe av det råeste som er laget: (For spesielt interesserte, Spol frem til 15:20 og nyt siste låta... Har ikke tall på hvor mange ganger jeg rundet det spillet på NES bare for å få perlen av en låt i premie. Ellers er det fra 5:50 en basslinje uten sidestykke) Endret 9. april 2015 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Vet ikke engang hvor jeg skal begynne, er stor fan av spill og filmmusikk. Kan plukke ut noen få av mine favoritter. https://www.youtube.com/watch?v=16Fa_xluzpQ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Ja, Machinae Supremacy er mitt favorittband gjennom tidene, så passer bra at de lagde et sabla bra soundtrack til spill også. Morsomt at du posta både Journey to Silious (som er et av NES spillene jeg husker med best musikk) og Deus Ex musikken fra Michael McCann som er helt genial, hører ofte på det soundtracket. Vet ikke om du har sett traileren til det nye Deus Ex som ble annonsert nå nylig, men samme composer er tilbake, og musikken virker minst like bra. Her er enda en fantastisk theme fra samme fyren. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Er dette en OST? Jeg elsker den hvertfall Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Still Alive fra Portal er fantastisk. Themet fra Blood Dragon postet litt over er også utrolig stilig. Selv om jeg knapt nok har spilt Morrowind synes jeg main themet der er noe av det tøffeste jeg noen gang har hørt i et spill. https://www.youtube.com/watch?v=Rhaq4JP_t6o 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Av de tre siste spillene, så liker jeg liker Morrowind-temaet best. De andre to prøver litt for hardt å være episke. Ellers tror jeg alle spillene jeg har spilt har minst et kult lydspor, men det blir litt for mange. Istedet poster jeg en av mine siste favoritter; Bloodborne. Endret 10. april 2015 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Ja, Machinae Supremacy er mitt favorittband gjennom tidene, så passer bra at de lagde et sabla bra soundtrack til spill også. Morsomt at du posta både Journey to Silious (som er et av NES spillene jeg husker med best musikk) og Deus Ex musikken fra Michael McCann som er helt genial, hører ofte på det soundtracket. Vet ikke om du har sett traileren til det nye Deus Ex som ble annonsert nå nylig, men samme composer er tilbake, og musikken virker minst like bra. Da anbefaler jeg denne: Sammensmelting av Journey to Silius og Mega Man 2 (Flash Man stage). Helt rå mix! Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Andre som spilte TFX? Genialt soundtrack laget av Barry Leitch, mener det vant noen priser. Hører fortsatt på det innimellom, bra å trene til! https://www.youtube.com/watch?v=3z4nSQquqM8&list=PLKd202leUauUZIRv0E1lqCEvtf6VVUe7L&index=2 https://www.youtube.com/watch?v=KzAcP4jmVV0 Endret 10. april 2015 av major_stuen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Liker Phillip Vachey sin Little Big Adventure 2 soundtrack Og Silent Hill 2 - Theme of Laura Guile's theme fra Street Fighter selvsagt Endret 10. april 2015 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Battlefield Vietnam Det var helt episk å styre et Huey helikopter med denne sangen på radioen in-game Her har dere hele Battlefield Vietnam OST på Spotify Endret 10. april 2015 av Goliath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå