Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å komme i kontakt med en programvareutvikler som kan hjelpe meg med å komme på bena med en start-up jeg har på gang. 

Vet lite og ingenting om programmering, så jeg aner ikke hva denne personen blir nødt til å beherske av ulike språk osv. 

Det som skal utvikles er et nettbasert prosjektstyringsverktøy inn mot olje og gass sektoren.

I korte trekk:

- Et prosjektstyringsverktøy som også prosjektet skal kjøres i. (dokumenter skal kunne lages og redigeres)

- Sikkerhet blir veldig viktig

- Innebygd tekstbehandling og regnearksfunksjoner.

- Versjonshåndtering av dokumenter

- Kompabilitet med ulike platformer

- må være en ryddig database bak, slik at prosjektet kan dumpes ned på interne servere i en bestemt mappestruktur.

- En overordnet prosjektoversikt - med mulighet for mange prosjekter under

Jeg har kontakt med en webdesigner som kan hjelpe til med det visuelle - men skulle gjerne kommet i kontakt med noen som tror de kan hjelpe til og har lyst til å være med på en oppstart.

Hvis noen kjenner noe, så vennligst be de ta kontakt!

Stian

[email protected]

Endret av sronnevik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trello, Asana, Basecamp er alle eksempler på applikasjoner som tar for seg prosjekthåndtering. Asana har f.eks over 100 ansatte, de fleste at dem med bakgrunn i gigantselskaper som facebook, google, microsoft osv. I tillegg så består oljebransjen av såpass store selskaper, at de vel typisk selv hadde utviklet en slik applikasjon om de hadde hatt behov for det? Meget mulig de allerede har gjort det også, og et system for hvordan håndtere prosjekter har de garantert allerede.

Ellers så virker prosjektet såpass omfattende at det fort vil være behov for flere utviklere (gjerne med endel arbeidserfaring), samt at prosjektet typisk vil ta noen år å ferdigutvikle (med kontinuerlig behov for utvikling etter dette, programvare er ferskvare). Så med mindre du klarer å overbevise disse utviklerne om at idéen din er så genial at det er verdt å si opp jobbene for det, så vil du fort bli nødt til å finansiere lønningene til disse utviklerne også.

Endret av blured
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...