Snylter Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hei Jeg skal til Chicago en uke i mai, og kommer til å ha behov for en del databruk på mobilen (anslagsvis 200-500MB) Mitt norske bedriftsabonnement er ikke særlig aktuelt med et slikt behov, så da må jeg finne noe alternativt da.. Er det noen som har erfaring med dette? Får man som utlending kjøpt slikt i USA, og får man det nærmest på minuttet? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Skaff deg et kontantkort fra three.co.uk, disse finner du på ebay. Med tilvalget "Feel At Home" som koster 15 pund pr mnd så kan du bruke inntil 25GB i en rekke land. Mere info finner du her: http://www.three.co.uk/Discover/Phones/Feel_At_Home Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. april 2015 Forfatter Del Skrevet 10. april 2015 Har du forsøkt å bestille et slikt? Ser ikke ut som de er glad i at jeg mangler engelsk postnummer.. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Som jeg skrev i første post, Ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå