pakchong Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 mundskyl Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Nei si det du?! Jeg kan ikke hjelpe deg der, men bildene var kjempefine, spesielt det siste. Lenke til kommentar
pakchong Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Nei si det du?! Jeg kan ikke hjelpe deg der, men bildene var kjempefine, spesielt det siste. Takk for det, Helene. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Her er det V1 som tar kaka. God skarphet i fint lys gir farger og detaljer. Noe gjengrodd i det sorte på hals og hode kan kanskje hentes ut separat ved å lyse opp akkurat det området om ikke grumset dukker opp for da er det bedre med gjengrodd. Mindre gjengrodd i V2 der sola kommer mer direkte på. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 To flotte bilder av pingvinen dette. Artig å få med denne skapningen også på Bildekritikken. Men hvorfor den spruten vann må eksperter svare på ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Dette var to flotte bilder av pingvinen. Jeg likte nok best V1 der det er noe mer action i bildet. Fine farger, fin beskjæring og god skarphet i begge bildene. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
pakchong Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Takker for tilbakemeldinger, det var hyggelig. Jeg er oppkoblet på en suppetreg linje. Så det kan til tider være vanskelig og komme seg inn på siden her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg