Leo21 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Heisann. Lysten på å kjøpe meg en boksesekk, men lurer på om det har noen effekt på kroppen når jeg bokser på det? Trener man noe? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 God cardio Bare det? Lenke til kommentar
Taggi Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Ja, om du var på jakt etter store armer må du heller løfte jern og drikke melk. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Ja, om du var på jakt etter store armer må du heller løfte jern og drikke melk. Er det ikke sånn at man også trener triceps, skuldre - større muskelvekst? Lenke til kommentar
Taggi Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Nei kardio i seg selv kan ha en motsatt effekt på muskel vekst spesielt om en kjører lange økter. Så kommer an på dine mål, personlig synes jeg b.sekk er veldig gøyt, kunne tenkt meg å ha det tilgjengelig selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå