Kino1 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Vet ikke hvorfor folk er så misfornøyd med ham? Er det ikke pga sosialistisk politikk at innvandring har blitt et økonomisk problem gjennom de siste 50 årene?. Virker fornuftig og stenge ute bøsende klinikk med barn og mødre som bruker det som en stønad etter min mening. Endret 8. april 2015 av Kino1 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Horten Market Skrevet 10. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 10. april 2015 Anundsen er i ferd med å gjøre seg historisk. En justisminister med tilsvarende forhold til lov og orden har ikke Norge hatt siden krigens dager. Han boikotter og brenner aviser som formidler meninger han ikke liker. Under hans ledelse har Justisdepartementet pådratt seg en rettskraftig dom som slår fast at Justisdepartementet har brutt elementære rettsstatlige prinsipper. Asylbarnsaken viser med all tydelighet en justisminister som inngår avtaler han ikke har til hensikt å holde. En politiker som fører sine viktigste støttespillere bak lyset, går neppe av veien for også å lure sine velgere. 13 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 At en politiker lyver burde vel ikke komme som en overraskelse for noen? 2 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Vet ikke hvorfor folk er så misfornøyd med ham? Fordi det er 'politisk ukorrekt' å faktisk håndheve utlendingsloven? Eller fordi det er 'politisk korrekt' å skyfle inn så mange utlendinger til lille Norge, at det snart er oss som trenger integrering? Take a pick 2 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Anundsen er i ferd med å gjøre seg historisk. En justisminister med tilsvarende forhold til lov og orden har ikke Norge hatt siden krigens dager. Han boikotter og brenner aviser som formidler meninger han ikke liker. Under hans ledelse har Justisdepartementet pådratt seg en rettskraftig dom som slår fast at Justisdepartementet har brutt elementære rettsstatlige prinsipper. Asylbarnsaken viser med all tydelighet en justisminister som inngår avtaler han ikke har til hensikt å holde. En politiker som fører sine viktigste støttespillere bak lyset, går neppe av veien for også å lure sine velgere. Asylbarnsaken viser bare at der er tusenvis av asyl-svindlere der ute, som har løyet og unndradd seg loven. Nei, det er ikke barnas skyld, MEN det faktum at foreldrene ikke hadde krav på beskyttelse betyr jo at hjemlandet ikke er farlig for dem, og at det ikke vil være noe problem for hverken voksne eller barn å flytte hjem! Har noen norske barn noen gang tatt skade når foreldrene flyttet med dem til Kuala Lumpur? Prøver dere å stanse norske foreldre som flytter til et, for barna, nytt og fremmed land? 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Problemet er ikke at familier uten oppholdstillatelse sendes ut, men at det er ellers lovlydige barnefamilier framfor kriminelle som prioriteres. Anundsen kan også kritiseres for sin holdning til rusmidler, bevæpning av politiet og anklagede som er rettet mot PST. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Nei, det er ikke barnas skyld, MEN det faktum at foreldrene ikke hadde krav på beskyttelse betyr jo at hjemlandet ikke er farlig for dem, og at det ikke vil være noe problem for hverken voksne eller barn å flytte hjem! Barna lurte på hvorfor det var så mye lyd. Moren sa det var nyttårsaften. "Tirsdag fikk støttegruppen til Shaimaa nyheten de har fryktet helt siden de ikke fikk kontakt med familien i forrige uke. Hele nabolaget hvor den tvangsutsendte jenta og familien bodde var bombet." Geir 4 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 "En bussjåfør lot ikke en mann komme på bussen fordi han ikke kunne betale. Like etterpå ble han ranet og myrdet, gående på vei hjem gjennom parken." Jeg håper du ser at hverken i min eller din historie er det 'bussjåføren' som er skyldig. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Vet ikke hvorfor folk er så misfornøyd med ham? Fordi det er 'politisk ukorrekt' å faktisk håndheve utlendingsloven? Fordi både loven og håndhevelsen av den er i strid med folks rettferdighetssans. Eller fordi det er 'politisk korrekt' å skyfle inn så mange utlendinger til lille Norge, at det snart er oss som trenger integrering? Andelen ikke-vestlige innvandrere og deres barn her i landet øker med ca 20 000 årlig. De utgjør etter 40-50 års innvandring under 9% av befolkningen. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 "En bussjåfør lot ikke en mann komme på bussen fordi han ikke kunne betale. Like etterpå ble han ranet og myrdet, gående på vei hjem gjennom parken." Jeg håper du ser at hverken i min eller din historie er det 'bussjåføren' som er skyldig. Du sa eksplisitt at "det faktum at foreldrene ikke hadde krav på beskyttelse betyr jo at hjemlandet ikke er farlig for dem". Jeg påpekte at det ikke nødvendigvis stemmer. Om Jeg var bussjåfør og visste at det gikk en drapsmann løs i parken, hadde jeg nok latt stakkaren sitte på gratis. Det er liksom poenget med flyktningepolitikken, at vi skal ta ansvar for folk på flukt, selv om det ikke er vår skyld at de flykter. Geir 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Er det ikke pga sosialistisk politikk at innvandring har blitt et økonomisk problem gjennom de siste 50 årene?. Asylainnvandringen er åpenbart en kostnad, men om det er noe stort problem kan diskuteres. Jeg har ikke hatt noe problem med at en brøkdel av mine skattepenger gjennom de 40 årene jeg var yrkesaktiv gikk til folk som trengte vår hjelp. Virker fornuftig og stenge ute bøsende klinikk med barn og mødre som bruker det som en stønad etter min mening. Vet ikke hva en "bøsende klinikk" er for noe. Men jeg synes det er helt greit å gi noen barn og mødre sjansen til et bedre liv også, i et land der vi har både økonomi og evne til å tilby det. Geir Lenke til kommentar
ozone Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Ja men samtidig kan man undersøke ekstremt nøye om et land er farlig, og komme til at det ikke er det. Og så blir vedkommende drept umiddelbart ved ankomst av en gærning. Jeg tviler på at noen ville hatt kvaler mot å sende noen til Norge, men man kan bli drept her også. Det er ikke noen andre skyld i enn draps'mannen'. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg går ut fra at du har fått med deg at det er snakk om Jemen, og at det er krig der nede nå. Det er ikke en enkeltstående gærning som driver på, men en full borgerkrig hvor i tillegg Saudi-Arabia deltar med bombefly. Burde man (Anundsen og partifeller) ikke da i det minste si "Oooops, der bommet vi gitt", og sporenstreks hentet dem tilbake igjen? Geir Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Er det bare meg som kommer til å tenke på denne karakteren etter å ha lest påstandene til flere i denne tråden? Kanskje den beste politikken er å sende vekk en "redneck" til bibelbelte for hver flyktning vi tar imot? De ville nok fått det bedre der borte og flyktningene vil få det bedre her sammen med oss som ikke har et blindt hat mot farven brun. Kudos til deg Geir som har tålmodighet til å informerer dem. 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 FRP spilte tidenes mest kyniske spill bare for å få tallene til å gå opp og for å få seg en lettkjøpt politisk seier. Det er greit å være imot innvandring, men man får faen meg gjøre det hele på en ordentlig måte. Det går ikke an å dytte ut barn og familien deres og la de vanskelige sakene ligge bare for sin egen vinnings del. De er kjent for å kutte svinger politisk men dette tok kaka, viser bare at de ikke har hjertet på riktig sted og ingenting i regjering å gjøre. Er det noen som skulle ha blitt stemt ut her så er det dem selv, politiske lettvektere med skap-fascisten Anundsen i spissen... :/ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Fyren eier ikke skam virker det som. 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Vet ikke hvorfor folk er så misfornøyd med ham? Er det ikke pga sosialistisk politikk at innvandring har blitt et økonomisk problem gjennom de siste 50 årene?. Virker fornuftig og stenge ute bøsende klinikk med barn og mødre som bruker det som en stønad etter min mening. Snakk om brannfakkel! Tøfft! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Vet ikke hvorfor folk er så misfornøyd med ham? Er det ikke pga sosialistisk politikk at innvandring har blitt et økonomisk problem gjennom de siste 50 årene?. Virker fornuftig og stenge ute bøsende klinikk med barn og mødre som bruker det som en stønad etter min mening. Snakk om brannfakkel! Tøfft! Vet ikke om å lire av seg dette for så å slette kontoen kan defineres som tøft, men en brannfakkel var det utvilsomt Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Vet ikke hvorfor folk er så misfornøyd med ham? Fordi det er 'politisk ukorrekt' å faktisk håndheve utlendingsloven? Fordi både loven og håndhevelsen av den er i strid med folks rettferdighetssans. Hva er det denne lover sier for noe? Jeg går ut fra at du har fått med deg at det er snakk om Jemen, og at det er krig der nede nå. Men det kan da ha virket trygt på den tiden de ble sendt tilbake? Endret 10. april 2015 av BrentPizzaMedBanan 1 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Men det kan da ha virket trygt på den tiden de ble sendt tilbake? Du burde nok lest mer enn første setning av innlegget du siterte: Burde man (Anundsen og partifeller) ikke da i det minste si "Oooops, der bommet vi gitt", og sporenstreks hentet dem tilbake igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå