Rolf Kristensen Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Avdelingen for Volvo PV Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 A really beautiful shot, Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Volvo 444 eller 544, det var bilder det ! Nå litt tilårskomne ser jeg. Fint utsnitt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Enten har jeg ikke fått med meg alt eller så har det blitt litt ommøblering for jeg kjenner ikke igjen dette der 3 PVer av omtrent samme farge har satt seg stevne, ei heller dine foregående. Kanskje var jeg ikke langt nok inni skauen? Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Dritstilig bilde! Kanonkomp! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 A really beautiful shot, Rolf Thank you very much Bekir Mvh. rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Volvo 444 eller 544, det var bilder det ! Nå litt tilårskomne ser jeg. Fint utsnitt. Vennlig hilsen Ragnar Mange takk Ragnar Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Enten har jeg ikke fått med meg alt eller så har det blitt litt ommøblering for jeg kjenner ikke igjen dette der 3 PVer av omtrent samme farge har satt seg stevne, ei heller dine foregående. Kanskje var jeg ikke langt nok inni skauen? Roar De tre her sto plassert helt i utkanten av skauen, men ganske nært veien Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Dritstilig bilde! Kanonkomp! Mange takk for det Helene Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Tor Inge Oldervik Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Liker ikke at naturen brukes til å lagre skrot men det ble et kjempefint bilde. mvh Tor Inge Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hei, Rolf. Flott bilde av en trio med Volvo PV ("Personvagn") i ulike utgaver, med god skarphet / eksponering, klare, rene farger og matchende omgivelser ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Kanonbra bilde av noe som kunne vært fra et Volvo PV treff , disse tre kom seg ikke hjem - det gikk åt skogen. Mvh Allec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Liker ikke at naturen brukes til å lagre skrot men det ble et kjempefint bilde. mvh Tor Inge Mange takk for den Tor Inge ! Du har helt klart ett poeng der. Mvh. rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Hei, Rolf. Flott bilde av en trio med Volvo PV ("Personvagn") i ulike utgaver, med god skarphet / eksponering, klare, rene farger og matchende omgivelser ! M v h Albert. Mange takk for den Albert ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Kanonbra bilde av noe som kunne vært fra et Volvo PV treff , disse tre kom seg ikke hjem - det gikk åt skogen. Mvh Allec Mange takk for den Alec ! Ja, her gikk det åt skogen...bokstavelig talt Mvh. Rolf Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 DAGENS BILDE: En vemodig skildring av levningene etter de karakteristiske PV`ene. Bilene har beholdt sine gjennkjennbare former, men fargene og teksturene blir mer og mer lik det vi ser i de naturlige omgivelsene rundt. På denne måten blir bildet en fin illustrasjon på hvordan naturen sakte med sikkert bryter ned det menneskeskapte og tar elementene tilbake. Bildet byr på mange detaljer, men en god komposisjon sørger for fin balanse i bildet på tross av bilenes rotete plassering. Teknisk veldig bra med fin skarphet og god eksponering. Jeg tror for øvrig at bildet kunne tåle en liten økning av kontrast og litt mørkere eksponering. Det ville få frem fargene og detaljene enda bedre og ytterligere forsterke den triste stemningen. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Gratulerer med Dagens Bilde, Rolf! Dette bildet, og de andre i bilserien din, er en nytelse å se på! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Må bare stille meg i gratulantens rekker ! Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Gratulerer med Dagens:-) Flott serie du har laget, og det gjør ikke en tur til skrotplassen mindre aktuelt..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Gratulerer med dagens bilde. Fullt fortjent. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg