Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Autolitten... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Stilig ! Har så vidt hørt om den. Skulle vært artig å se den i virkeligheten. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 V1 imponerer særlig synes jeg, men også fin som serie. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hei, Alec. Fin bildeserie av Bård Breiviks 23,8 meter høye tårn, som bærer navnet "Autolitten", - Fyllingsdalens og Bergens høyeste kunstverk, - avduket i mai 2012. Alle tre bildene viser et utsnitt som gjør det mulig å få et bra inntrykk av Autolittens form og struktur ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer. Bård Breivik har laget mange spennende kunstverk. Det jeg liker best var utstillt en periode på festplassen i Bergen. Det var en stor terningformet kube i samme materiale og stil som autolitten. Jeg vet ikke tittelen på verket eller hvor et havnet hen til slutt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Flotte bilder Alec! likte best v1, men 2 også var kul. Er den gylden, eller er det sola som farger den? Godt utsnitt på alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Flotte bilder Alec! likte best v1, men 2 også var kul. Er den gylden, eller er det sola som farger den? Godt utsnitt på alle. Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Den er i rustfritt stål , så den gylne fargen skyldes solen som var på vei ned. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg