JamesMcCall Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hei, dette er den første tråden jeg lager her på "Diskusjon.no". Navnet mitt representerer min ydmykhet ovenfor de som er smartere en meg i spørsmålene jeg spør om. Jeg kommer først og fremst til å være i "Skole og leksehjelp" seksjonen for å få svar på mine spørsmål. (Ikke minst å prøve å svare på andre sine spørsmål). -------------------------------- Uansett -------------------------------- Så jeg har nå fått en fremføring jeg skal fremføre "Duhh". Denne fremføring går innenfor forskjellen mellom Buddhismen og Kristendommen. (Hovedsakelig Buddhismen). Så mitt spørsmål er: Hvilken forskjeller har Buddhismen og Kristendommen når det kommer til Den rituelle dimensjon? Hovedsakelig prøver jeg å få frem mest mulig dypeste meningen. Fks Pilgrimreisen til Buddhismen i sammensvar til feiring av påske eller jul. Noe rundt det. Vanskelig å forklare med forhåpentlig skjønte dere hva jeg mente MvH USU Lenke til kommentar
JamesMcCall Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Vet ikke om jeg kan "Bumpe", men prøver for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå