cision Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Har ikke vært så mye på forelesning. Har vi fått oppgavene enda? (ligger ikke ute på itsl) eller er det de samme som man hadde tidligere og som man finner på tidligere eksamener? Lenke til kommentar
Toppstudent Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Ikke for sent å bestå eksamen, send en melding om du vil bestå Lenke til kommentar
MD123 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Da er dette neste eksamen for meg i hvert fall. Er det noen som har noen tips til dette faget? Noen som har vært tilstede i forelesninger og/eller har snakket med forelesere og har noen tanker om hvilke oppgaver som kommer på eksamen? Toppstudent: Du trenger ikke å prøve å pushe de latterlige dyre notatene dine. Lenke til kommentar
BI-nettstudent Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Da er dette neste eksamen for meg i hvert fall. Er det noen som har noen tips til dette faget? Noen som har vært tilstede i forelesninger og/eller har snakket med forelesere og har noen tanker om hvilke oppgaver som kommer på eksamen? Toppstudent: Du trenger ikke å prøve å pushe de latterlige dyre notatene dine. Jeg har selv ikke vært på noen av forelesningene fordi jeg oppholder meg i utlandet, har kun jobbet med de 2 obligatoriske innleveringene , synes dette faget er så kjedelig , jeg har nå prøvd å gå inn på enkeleksamen.no men får neppe tilgang til dette faget. Så eneste som vil nytte for meg er å lese på løsningforslagene dersom noen har det tilgjengelig ... Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Jeg har selv ikke vært på noen av forelesningene fordi jeg oppholder meg i utlandet, har kun jobbet med de 2 obligatoriske innleveringene , synes dette faget er så kjedelig , jeg har nå prøvd å gå inn på enkeleksamen.no men får neppe tilgang til dette faget. Så eneste som vil nytte for meg er å lese på løsningforslagene dersom noen har det tilgjengelig ... http://enkeleksamen.no/gratiskurs/organisasjonsatferd-og-ledelse/ Bare vær innlogget på enkeleksamen før du trykker på linken så kommer du inn, er helt gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå