mobilen.no Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Bang & Olufsen BeoPlay H8 koster flesk og smaker av fugl.TEST: B&O BeoPlay H8 Lenke til kommentar
oepoep Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Når det gjelder siste avsnitt; Manglende status er ikke Bose QC 25 sitt største problem i forhold til dette hodesettet. Bose QC 25 mangler også Bluetooth. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Tror dere trenger å oppdaterer Prisguide.no litt jeg. 4500 kr er langt ifra de dyreste hodetelefonene man får kjøpt i Norge. De fins både i dobbel, trippel og firedobbel pris. Edit: Et kjapt sjekk på Prisjakt.no viser 39 forskjellige hodetelefoner til høyere pris enn B&O sitt. Endret 10. april 2015 av Espp Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Tror dere trenger å oppdaterer Prisguide.no litt jeg. 4500 kr er langt ifra de dyreste hodetelefonene man får kjøpt i Norge. De fins både i dobbel, trippel og firedobbel pris. Edit: Et kjapt sjekk på Prisjakt.no viser 39 forskjellige hodetelefoner til høyere pris enn B&O sitt. De spesifiserte blant on-ear hodetelefoner, har du tatt hensyn til det? AtW Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Tror dere trenger å oppdaterer Prisguide.no litt jeg. 4500 kr er langt ifra de dyreste hodetelefonene man får kjøpt i Norge. De fins både i dobbel, trippel og firedobbel pris. Edit: Et kjapt sjekk på Prisjakt.no viser 39 forskjellige hodetelefoner til høyere pris enn B&O sitt. De spesifiserte blant on-ear hodetelefoner, har du tatt hensyn til det? AtW Ikke når jeg sa at det var hele 39 headset som var dyrere på Prisjakt.no, for det var både on-ear og over-ear. Står fremdeles på at det fins flere dyrere sett. Endret 10. april 2015 av Espp Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Kjøpte nettopp dette på Soundgarden/Spaceworld som etterfølger til mitt eldre Sennheiser MM500 og mitt defekte Beats Studio Wireless. Førsteinntrykket er kjempebra. Kvalitetsfølelsen er milevis over plastikk-feelingen fra MM500, og lyden føles mer naturlig og "ekte" i forhold til Beats. Det er litt rart å bruke on-ear istedenfor over-ear som jeg normalt foretrekker, men putene er så utrolig myke at det foreløpig går helt fint. Usikker på hvordan det føles etter 8+ timer, men den første halvtimen har iallefall ikke vært noe annet enn behagelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg