KK1913 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge denne tråden, men prøver her: Jeg har kjøpt meg Bose SoundLink hodetelefoner, Bluetooth trådløs lyd. Når jeg kobler den til på Surface 3 så blir det skikkelig crap lyd (ikke bare sånn hi-fi freak-dårlig-lyd, men virkelig dårlig). Koblet opp mot telefonen og med kabel (både til telefon og Surface) så funker det bra. Jeg har også en Sony SRS-X5 Bluetooth høyttaler og den funker bra via Bluetooth fra Surface'n. Er det noen som har noe forslag til hva som kan være problemet her...? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Problemet er at windows tolker slike bluetooth utstyr som en "telefon" å har derfor lydkvalitet skrudd på minimum. Skru det opp og alt er i orden. Lenke til kommentar
KK1913 Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Problemet er at windows tolker slike bluetooth utstyr som en "telefon" å har derfor lydkvalitet skrudd på minimum. Skru det opp og alt er i orden. Det tenkte jeg ikke på nei. Takker, funker nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge denne tråden, men prøver her: Det finnes en helt nydelig Surface-tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå