Gå til innhold

Hvordan legge inn print screen bilde i en tråd?

Anbefalte innlegg

Jeg har behov for å legge inn et lite "print screen" bilde i tråden min for å gi en bedre beskrivelse av et problemet som jeg har. Er det mulig å legge inn et bilde i tråden? Hvis jeg hadde en hjemmeside kunne jeg ha lagt bildet der og så linket til den . Men jeg har ikke en hjemmeside.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dessverre ikke mulig fordi dem må spare på serverressursene.

Er dette noe en ansvarlig har sagt?

Jeg synes absolutt at upload funksjonen bør slås på, i visse deler av forumet. Er jo bare å sette en maksimumsgrense på filstørrelsen. Det er sinnykt mye stress å måtte legge bildene ut på internett selv.

Neowin.net tillater jo opplasting av omtrent alt i alle størrelser. Kan vel ikke skape så mye mer traffikk om filopplasting er på? Altså, i forholdt til den totale traffikken på hw.no? Dere har vel ikke Telenor 1GB ADSL oppkobling?

Jeg synes også at dere bør kunne hoste avatarene. Er utrolig irriterende at alle avatarene er plassert på forskjellige servere, og det tar masse ekstra tid å browse forumet pga det (ofte servere er nede og slikt). Ja jeg vet at avatarer kan skrus av, med nå vil ikke jeg det...

Lenke til kommentar

Det er visse sikkerhetsmessige ulemper dersom vi tillater uploading, for ikke å snakke om båndbreddekostnader (det er dyyyrt!). Så lenge det finnes gratis tilbydere av websideplass, tviler jeg sterkt på at vi kommer til å tillate uploading til forumet. Dessverre - sånn er saken. :(

Lenke til kommentar

Jeg får vel bli kjent med det å lage en hjemmeside. Jeg har mulighet til å gjøre det hos Tiscali, men dette med å lage en hjemmeside er ikke så enkelt (tror jeg). Er det noen som har noen forslag, tips eller linker. Jeg kommer ikke å diskutere dette her da denne tråden ikke ligger i den rette kategorien for det å lage en hjemmeside. Men gi meg gjerne noen tips gjennom PM. ;)

Lenke til kommentar

Bare for å presisere litt; du trenger ikke lage en hjemmeside for å legge ut bilder på forumet, det holder at du har webplass tilgjengelig der du kan laste opp bilder osv. Hos start.no registrerer du deg, aktiverer kontoen via SMS og bruker et FTP-program (f.eks FlashFXP) for å laste opp data.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...