HelpM3 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Hei jeg har nå tenkt å skru sammen en gaming pc. men, trenger hjelp med valg av deler for best mulig ytelse. Det jeg kommer til å spille mest er LOL, CS:GO og GTA IV. og vil gjerne ha meste mulig FPS og best mulig grafikk. Kanskje det lille extra, avhengig av pris.* Trenger MAX 300GB SSD/HDD plass* Helst uten overclocking.* Skal kjøres sammen med en 144HZ skjerm 27" GeSync* 2011-3Blir VELDIG takknemlig om noen kan ta seg litt tid på komplett.no og legge nødvendige produkter i handle kassen og poste et bilde av det.Er åpen for å ta imot råd og tips ang. deler Budsjett: 20 høvdinger Endret 8. april 2015 av HelpM3 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hvis du skal ha 2011-3 så vil jeg anbefale deg å overclocke, du må selvfølgelig ikke, men anbefaler det fortsatt, tar bare noen timer 20 000 med eller uten skjerm, tastatur, mus og os? 1 Lenke til kommentar
HelpM3 Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Hvis du skal ha 2011-3 så vil jeg anbefale deg å overclocke, du må selvfølgelig ikke, men anbefaler det fortsatt, tar bare noen timer 20 000 med eller uten skjerm, tastatur, mus og os? Uten tilbehør, oppmot 20.000 . Lenke til kommentar
The mystical forest Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hei!Laget en liste med deler her for deg : http://www.prisjakt.no/list.php?l=119263&view=b Behovene dine burde være dekket med ett gtx 970, men hvis du er villig til å bruke mer penger og har lyst på enda bedre ytelse kan du gå for 2 stk. Kabinettet er du kunne endret på, da dette ofte handler om personlig preferanse . (det jeg har lagt til listen skal skal ha god lyddemping) En annen ting du kunne enedret er kjøling, enten å gå for noe billigere (feks 212 evo) eller en AIO kjøler (feks corsair h110i gt) Lagring er også noe du kunne endret på enten fjerne eller gå ned i kapasitet . Må du handle hos komplett? Er en del penger å spare på å handle hos andre butikker . Hvis du må handle hos dem kan du gå for et litt billigere hovedkort, da jeg ser komplett skal ha ganske mye for det i listen min . Håper det hjalp, bare spør hvis det er noe annet du lurer på! Lenke til kommentar
HelpM3 Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Må ikke handle på komplett, sa det kun for gjøre det enkelt for dere som hjelper. kommer selv til jakte på billigste prisen Lenke til kommentar
HelpM3 Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 men ser til hovedkortet du la ved, X99. Hadde det ikke vært bedre med en Z-board for en "K" prossesor? Lenke til kommentar
mna Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 men ser til hovedkortet du la ved, X99. Hadde det ikke vært bedre med en Z-board for en "K" prossesor? Nå blander du 11xx sokkel (mainstream) med 2011 (entusiast). :-) Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 2011-3 m ha x99 Lenke til kommentar
The mystical forest Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Du må som folk sier ha x99 til 2011-3 som du ønsker, det er ikke noe annet så vidt jeg vet om som er kompatibelt . Hvis kan handle fra flere, er det jo best å se på prisjakt, da du får større utvalg da . En annen ting du kan spare penger på er å kjøpe "oppgraderingspakker" netonnet skal ha noen gode, blant annet en med R5 kabinettet+Supernova 850 psu . Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Mitt forslag Bedre kjøler på på skjermkortene enn på det mystical hadde i sin liste. Hvis du har 2 skjermkort så er det 2 stk slot imellom de, istedenfor 1, som på mange andre hovedkort. Større kabinett (går begge veier), som kan lage litt mer lyd siden den ikke er støyisolert. Derimot så er ikke Fractal R5 veldig egnet til 2 stk skjermkort. La "kun" til en Hyper 212 Evo, fordi du sier at du ikke vil overclocke og da holder den i massevis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå