GroKoDilla Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Litt på kanten... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Vel....kan vel kalles mer en turtelduer. Tukleduer kanskje? Godt:-) observert og godt:-) fanget! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Vel....kan vel kalles mer en turtelduer. Tukleduer kanskje? Godt:-) observert og godt:-) fanget! Ja, nå tenkte jeg på det åtte meter høye fallet utfor kanten jeg, da ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Vel....kan vel kalles mer en turtelduer. Tukleduer kanskje? Godt:-) observert og godt:-) fanget! Ja, nå tenkte jeg på det åtte meter høye fallet utfor kanten jeg, da... Skal være forsiktig med hvor man turtler ;-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Vel....kan vel kalles mer en turtelduer. Tukleduer kanskje? Godt:-) observert og godt:-) fanget! Ja, nå tenkte jeg på det åtte meter høye fallet utfor kanten jeg, da... Skal være forsiktig med hvor man turtler ;-) Får satse på at de får en "flying start"...... Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 he he..... Litt på kanten, helt på kanten :-) Flott fanget ! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Fantastisk godt fanget! Og treffende tittel! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Ja. i dobbel forstand ser det ut til. Den stakkars mørke oppblåste ser nokså undertrykt ut. Fint plassert i flata med bevegelsesuskarphet på han med makta. Kunne tenkt meg et ørlite kutt oppe så stanga gikk rent ut på øvre ramme framfor i hjørnet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Actionbilde vil jeg kalle det ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Ja. i dobbel forstand ser det ut til. Den stakkars mørke oppblåste ser nokså undertrykt ut. Fint plassert i flata med bevegelsesuskarphet på han med makta. Kunne tenkt meg et ørlite kutt oppe så stanga gikk rent ut på øvre ramme framfor i hjørnet. Roar Tusen takk for dine konstruktive tilbakemeldinger, Roar! Det setter jeg veldig pris på!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg