Computerworld Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Russiske hackere skal ha lurt seg tilgang til sensitive datasystemer i Det hvite hus.Hacket presidentens timeplan Lenke til kommentar
G Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Ha ha. Det der forsøket på å gjøre ting så veldig norsk feilet tydeligvis. Inkonsekvent: Det hele begynte med en fiskepost til det amerikanske utenriksdepartemetet, og Sosial manipulering, inkludert phishing, er den enkleste måten å bryte seg inn i datasystemer på, Nå koser jeg meg skikkelig 1 Lenke til kommentar
Rakessh Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Det oppbevares visstnok ikke graderte opplysninger på datasystemene i det hvite hus, men det kan jo hende jeg er blitt sosialt manipulert, haha. Endret 8. april 2015 av Rakessh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Dette er enda mer propaganda fra USA, ingen bevis så langt på dette faktisk var Russland. Dette er bare uoffielle rykter (enn så lenge), intet mer... Endret 9. april 2015 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå