V. Haugen Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Nå får de krass kritikk.YouTubes nye barne-app serverer barna reklame Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Reklame rettet mot barn er generelt ulovlig i Norge. Tilbyr Google dette programmet til norske barn? I så fall er det sannsynligvis et lovbrudd. Jeg synes det er en bra lov og synes norske myndigheter bør følge opp saken og få stoppet eventuelle pågående lovbrudd. 4 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Reklame rettet mot barn er generelt ulovlig i Norge. Tilbyr Google dette programmet til norske barn? I så fall er det sannsynligvis et lovbrudd. Jeg synes det er en bra lov og synes norske myndigheter bør følge opp saken og få stoppet eventuelle pågående lovbrudd. Barnekanaler som for eksempel Cartoon Network er tillatt å vise reklame siden de er lokalisert i utlandet. Jeg vil anta at det samme gjelder Google. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Late foreldre som drar på Mc.Drittalds blir det ikke mindre av selv om man fjerner denne snikreklamen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Late foreldre som drar på Mc.Drittalds blir det ikke mindre av selv om man fjerner denne snikreklamen. Gjør det ikke? Du tror Mcdonalds bare kaster penger ut av vinduet når de driver med reklame? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg