anførselstegn Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hei, jeg bor i en 3-mannsbolig hvor vi deler på nettet. Idag satt huseier opp hastigheten (til 50 mbit), siden jeg ønsket det, og jeg skal betale for oppgraderingen. Lurer derfor på om det er mulig å "låse" 25 mbit til min data? Og isåfall, vil jeg da kun ha tilgang til 25 mbit, eller får jeg "de låste" 25 mbitene i tillegg til resten (25)? Håper dette var forståelig nok. Mvh A Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Har du ikke funksjonene som er nevnt i linken så blir det nok vanskelig. http://www.tomshardware.co.uk/forum/37177-42-limit-internet-speed-specific-computer Eventuelt får du ha netlimiter kjørende på begge maskiner til enhver tid. Lenke til kommentar
Rtodto Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hvis du har direkte/indirekte tilgang til å gjøre endringer på ruteren så kan du muligens få til dette. Lenke til kommentar
anførselstegn Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Takk for svar. Er nok mer avansert enn jeg regnet med det her, så lar det nok ligge. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Netlimiter er såre enkelt. Installer, velg hvilken hastighet du ønsker. Repeter på maskin nr 2. Legg programmet til å starte opp sammen med windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå