Mala Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jess da har noe meget merkelig skjedd med pc`en min. Og håper dere har tålmodighet til å lese videre For en liten stund siden re-installerte eg xp og formaterte c disken(som xp ligger på) installerte AVG crus control, oppdtarte det til nyeste versjon.Alt fungerte bar til å begynne med. Så etter noen dager, fikk eg beskjed om at AVG programmet var korrupt og eg kunne ikkje kjøre det skikkelig. Ny installasjon hjalp heller ikkje..I dag fikk eg CAll of duty, knall spill. men så etter hvert hang maskina seg om og om igjen mens eg spilte spillet. HAr lest at dette kunne skje med cat 3.8. Så eg prøvde å installere på nytt med 3.8. Da eg prøvde å starte CAll of duty, kom denne meldingen : Could not load OpenGL. Make sure you have the latest drivers for your video card... høh? tenkte eg, hadde jo installert directx og drivere på nytt, med bruk av nye versjonen med driver cleaner. Eg prøvde igjen, denne gang med cat 3.7 samme dritten igjen. Lastet ned vat 3.9, uten noen forandring. Frykter at et virus har gått amok på pc`en da den ofså er litt treg i oppstarten.Og når eg starter masina på nytt så popper det opp et vindu der det står"Avslutter Should not see me.." Noen som har noen ide om ka som i !%%&!"!""% skjer her?? noen som har noen gratis virus program å komme med?? Er vedlig viktig å få fixa dette rotet her. Tusen hjertelig takk for all mulig respons. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Fikk noen lignende problem selv enga gang etter jeg hadde vert på lan. Fikk et virus som ødela avg'en. Fikk et tips av kamerat om å laste ned vexira antiviral software. Dette ble ikke tatt av viruset. Litt skjeldent program, kanskje ukjent for virus programmeren. Hadde også lignende problemer når jeg installerte geforce ti4600 kortet mitt førse gangen for et år siden. Da var en windows versjon med innebygd servicepack 1 løsningen. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har du vært på www.symantec.com og prøvd online virus scan ? Lenke til kommentar
stranden Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Should not see me er en trojan. hvis ikke jeg tar heelt feil.. temmelig sikker på det. prøv å kjør online virus scan,spybot og adaware, for å få vekk all drit... så kan du jo lete etter should not see me på symantec kanskje Lenke til kommentar
hart Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Om du er kjent i registeret kan du jo sjekke disse to strengene. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce Finner du noe snavs der (programmer som ikke hører til ditt oppsett) så burde du vurdere en mulig virus/trojaner infeksjon. Online scan burde du gjøre uansett.. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Should not see me er en trojan. hvis ikke jeg tar heelt feil.. nei "should not see me" er en bakgrunnsprosess som kjører når du installerer ATI-drivere, den har (så vidt jeg vet) alltid vert der, var der iallefall på mitt ATI RAGE FURY PRO 128, og originale radeon. Ikke noe å bekymre seg for, men jeg må innrømme den ser litt suspekt ut da Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Formater og Installer xp på nytt og installer heller catalyst 3.9.... så går det nok bra!!! da er datamaskinen friskmeldt igjen Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Du kan også prøve å installere avast antivirus, den dukker alltid opp som ikke-eksisterende eller ukjent på symantec sin online-scan så det kan hende viruset ikke bryr seg om den heller *grin* Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Should not see me er en trojan. hvis ikke jeg tar heelt feil.. nei "should not see me" er en bakgrunnsprosess som kjører når du installerer ATI-drivere, den har (så vidt jeg vet) alltid vert der, var der iallefall på mitt ATI RAGE FURY PRO 128, og originale radeon. Ikke noe å bekymre seg for, men jeg må innrømme den ser litt suspekt ut da har fått den jeg og.. *har nvidia* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 takke for tips(lit sent hehe) men alt blei bra etter ny installasjon *grin* men så har alt klikke igjen da velvel for prøve disse tipsene : tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå