Fredrik N. Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 kveldslys i todalen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Fint sent kveldslys med flotte fjell i bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Takk, Ragnar! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Todalen på Nordmøre? Nydelig lys! Flotte farger og fint landskap! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Gjør seg absolutt bra i panoramaformat. Jeg ville antagelig ha dempa lyset ørlite og gitt et ekstra klikk på skarpinga. Men sett nå det på min smakskonto. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Takk! Todalen på Nordmøre, ja.. Ang skarphet er bildet fremkalt i LR (brukte RAW-fila), men ga jeg på mere sharpening ble bare silhuettene oppi fjellet stygge. Problemet er antageligvis at det benyttede kamera har lita billedbrikke. Ellers er det ikke lagt til noen farger i LR. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hei, Fredrik. Vi nordmenn er kjent for å klage på "alt", men når det gjelder naturen vår, har vi lite eller ingen ting å klage på, - den er variert, vakker og, - det er nok til alle Dette bildet er en god illustrasjon på det som er nevnt ovenfor, - kan det bli stort penere enn dette ? ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Takk skal du ha Albert! mvh Fredrik Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg liker virkelig at du har turt "pushe" grønnfargene så mye. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Takk! Det var virkelig et spesielt lys denne kvelden. Litt senere kom tordenværet... mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg