M-J Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg har 8 punkter på et kart jeg gjerne skulle hatt kjørerruten mellom. Altså kjørerute både fra punkt 1-7, 2-3, 2-6 osv. Er det mulig å legge inn flere kjøreruter på samme kart? Altså ikke legge det inn som via-punkter, men som separerte kjøreruter på samme kart? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Ja, med X antall forskjellige fargede tusjer. Når du ikke sier noe som helst om hva slags GPS/navigasjons-dings/programvare det gjelder, forholder jeg meg (nødvendigvis) til hva som går an å gjøre på ett og samme papirkart. 6 Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 I likhet med de fleste andre diskusjonsforum er brorparten av brukerne her inne tilfeldigvis synske. Derfor vil du få mange gode svar uten oppfølgingsspørsmål... 2 Lenke til kommentar
M-J Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Beklager dårlig formulering, men ser ingen grunn til å ty til frekkheter av den grunn. Jeg lurer på hva slags "GPS/navigasjons-dings/programvare" jeg kan bruke tilformålet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå