Cls88 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Gammelt hus Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Fin fangst på turen:-) Dramatisk tekstur over dette, men det kledde bildet. Kanskje en liten tanke lysere på huset for og få frem flere detaljer. Elingen som drar over hustaket, tilfører litt ekstra dramatikk. En gang et hjem, nå har forfallet tatt bo her. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Det kraftige regnet kommer godt fram og blir en vesentlig del av totalinntrykket. Den gamle bygningen i forgrunn er også viktig element. I mine øyne litt for kraftig (stor) - men det kan selvsagt være en smakssak. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Spennende med sånne hus, jeg blir nysgjerrigper når jeg finner sånne! flott med bygen! Litt enig med Ragnar at det kanskje kunne gjort seg med litt mer avstand. Lenke til kommentar
Cls88 Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Takk for tilbakemeldinger:) kan prøve og huske det til en annen gang at jeg får litt lengre avstand:) takk for tipset:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg