Albert Andersson Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Grønnsisikhann i profil ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Nydelig bilde av denne fargerike fuglen - i fine omgivelser Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Nydelig bilde av denne fargerike fuglen - i fine omgivelser Hei, Torhild. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Topp igjen , dette kan du . Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Fin fargerik fugl.mvh aagesp Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Topp igjen , dette kan du . Hei, Lasse. Takker så mye for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Fin fargerik fugl.mvh aagesp Hei, aagesp. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Nok en gang et fantastisk flott fuglebilde du viser oss. He er det høg kvalitet både i komp og etterbehandling. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Umulig å ikke komme med en liten positiv kommentar. Nesten penere enn den er i virkeligheten. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hei Albert. Flott fugel, grönnsisik, siskin M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Du har en forunderlig evne til å få bakgrunnen til å matche fuglen! Perfekt som alltid! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Vanskelig å finne noe å sette den stygge negativfingeren på her. Men jeg er meg så jeg nevner at forlengelsen av den vesle tuppen ut fra hovedgreina mot høyre ender omtrent direkte i krysset. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg slutter meg bare til superlativene. Det er som Roar skriver....veldig vanskelig å finne noe å sette fingeren på Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Nok en gang et fantastisk flott fuglebilde du viser oss. He er det høg kvalitet både i komp og etterbehandling. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Mange takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Umulig å ikke komme med en liten positiv kommentar. Nesten penere enn den er i virkeligheten. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. He-he, - takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Hei Albert. Flott fugel, grönnsisik, siskin M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Du har en forunderlig evne til å få bakgrunnen til å matche fuglen! Perfekt som alltid! Hei, Helene. Stor takk for hyggelig tilbakemelding, - jeg prøver å flytte kameraet slik at det blir en passelig "matching", - det kan være naboens hus, bil eller hekk. Noen ganger "funkær'e", - andre ganger ikke ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Vanskelig å finne noe å sette den stygge negativfingeren på her. Men jeg er meg så jeg nevner at forlengelsen av den vesle tuppen ut fra hovedgreina mot høyre ender omtrent direkte i krysset. Roar Hei, Roar. Mange takk for hyggelig kommentar med godt forbedringsforslag, - tas til etterretning ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Jeg slutter meg bare til superlativene. Det er som Roar skriver....veldig vanskelig å finne noe å sette fingeren på Mvh. Rolf Hei, Rolf. Stor takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg