Gå til innhold

Lofoten, slik jeg ser det - Folk 6

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Hei, Pentaxen.

Et flott portrett av en eldre mann, - kanskje eller sannsynligvis (tidligere) "feskar", som kanskje følger årets skreifiske tett uten å være direkte involvert i aktivitetene som stedets store, årlige begivenhet drar med seg ! :)

M v h Albert.

Takker Albert:-) Er nok en av "Gammelhøvdingan" dette her. Går rund på kaiene for og få mest mulig oversikt over tingenes tilstand.

Lenke til kommentar

Holder en knapp på fargeversjonen jeg. Dette er det beste hittil i folkserien, jeg sa det samme i går, men da hadde jeg jo ikke sett dette.

Jeg liker portretter sånn halveis bakfra, det er som om man kommer inn i holdet deres og får innsikt i deres tanker og minner.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Holder en knapp på fargeversjonen jeg. Dette er det beste hittil i folkserien, jeg sa det samme i går, men da hadde jeg jo ikke sett dette.

Jeg liker portretter sånn halveis bakfra, det er som om man kommer inn i holdet deres og får innsikt i deres tanker og minner.

Henning

Takker Henning:-) Hyggelig at det falt i smak. Det siste av folk i denne serien, så jeg prøvde og spare det som jeg synes var best til slutt. Var litt i tvil på fargeversjonen, om jeg hadde dradd for hardt i spakene...

Enig med deg ang. kameravinkel/perspektiv på portretter. Dette er den vinkelen jeg synes er best å bruke, for som du sier, en "ser" litt i samme retning. Som regel på portretter, skal en jo få med øynene, men med denne vinkelen ovelater en jo en del til betrakteren og "finne" storyen" eller settingen. Får også frem trekkene til personene på en litt annen måte. Også lettere og få tatt bilder uten og trekke til seg oppmerksomhet, og de blir dermed ofte litt mer naturlige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott portrett av en feskar av den eldre garde.

Etter nærmere ettertanke går jeg for s/hv versjonen.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Tusen hjerteligst takk alle mann og kvinner for rause kommentarer:-) Gøy når andre er liker det en serverer, det varmer:-)

(og trigger "gutsen" og inspirasjonen)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...