Gjest member-296438 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Lofoten, slik jeg ser det - Folk 6 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hei, Pentaxen. Et flott portrett av en eldre mann, - kanskje eller sannsynligvis (tidligere) "feskar", som kanskje følger årets skreifiske tett uten å være direkte involvert i aktivitetene som stedets store, årlige begivenhet drar med seg ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hei, Pentaxen. Et flott portrett av en eldre mann, - kanskje eller sannsynligvis (tidligere) "feskar", som kanskje følger årets skreifiske tett uten å være direkte involvert i aktivitetene som stedets store, årlige begivenhet drar med seg ! M v h Albert. Takker Albert:-) Er nok en av "Gammelhøvdingan" dette her. Går rund på kaiene for og få mest mulig oversikt over tingenes tilstand. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Holder en knapp på fargeversjonen jeg. Dette er det beste hittil i folkserien, jeg sa det samme i går, men da hadde jeg jo ikke sett dette. Jeg liker portretter sånn halveis bakfra, det er som om man kommer inn i holdet deres og får innsikt i deres tanker og minner. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Holder en knapp på fargeversjonen jeg. Dette er det beste hittil i folkserien, jeg sa det samme i går, men da hadde jeg jo ikke sett dette. Jeg liker portretter sånn halveis bakfra, det er som om man kommer inn i holdet deres og får innsikt i deres tanker og minner. Henning Takker Henning:-) Hyggelig at det falt i smak. Det siste av folk i denne serien, så jeg prøvde og spare det som jeg synes var best til slutt. Var litt i tvil på fargeversjonen, om jeg hadde dradd for hardt i spakene... Enig med deg ang. kameravinkel/perspektiv på portretter. Dette er den vinkelen jeg synes er best å bruke, for som du sier, en "ser" litt i samme retning. Som regel på portretter, skal en jo få med øynene, men med denne vinkelen ovelater en jo en del til betrakteren og "finne" storyen" eller settingen. Får også frem trekkene til personene på en litt annen måte. Også lettere og få tatt bilder uten og trekke til seg oppmerksomhet, og de blir dermed ofte litt mer naturlige. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Må også si at dette er det beste folk-bildet ditt, og faktisk liker jeg s/hv-versjonen best :-) Mulig jeg hadde likt det bedre uten vignetteringen, men det er en mindre detalj. :-) Roar Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 jeg synes det er flottest i farger. Kunne kanskje tenkt meg å se mer av ansiktet, mvh aagesp Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Veldig bra portrett (betrakter det som det). I og med en anelse melankoli i ansiktsuttrykket er s/v favoritt hos meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Jepp! Dette er det beste i serien! Likte godt begge variantene, greier ikke velge! Skikkelig høvding dette! Herlig! Good job! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Flott portrett av en feskar av den eldre garde. Etter nærmere ettertanke går jeg for s/hv versjonen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Ditt beste portrett så langt. Intet vondt sagt om V2, men det blir V1 på meg enda så fargegal jeg er. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Tusen hjerteligst takk alle mann og kvinner for rause kommentarer:-) Gøy når andre er liker det en serverer, det varmer:-) (og trigger "gutsen" og inspirasjonen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg