Gå til innhold

Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Hvor er nå han på vei da....rett inn i mørket!

Stilge "felt" med lys og skygge, nesten snorrette og området delt opp av Vår Herre. Ser han kaster et lite blikk mot siden, som om han ser etter noe/noen. Litt spenning her.....

Komp og skarphet er det ingenting og si på, og du viser igjen hvem som "ruler" gata:-)

Lenke til kommentar

Hvor er nå han på vei da....rett inn i mørket!

Stilge "felt" med lys og skygge, nesten snorrette og området delt opp av Vår Herre. Ser han kaster et lite blikk mot siden, som om han ser etter noe/noen. Litt spenning her.....

Komp og skarphet er det ingenting og si på, og du viser igjen hvem som "ruler" gata:-)

Takktakk, godt det falt i smak. Jeg skal prøve å dra tilbake dit i morgen og ta bilder fra andre siden, tror det kan bli ganske stilig med lyset som faller ned der.

Henning

Lenke til kommentar

Nok en klassiker. God, men har sett enda bedre utgaver fra deg. (uten det skal tolkes som negativt for dette bildet)

Vennlig hilsen Ragnar

Takk. Helt enig, ikke mitt beste bilde, men helt på det jevne. Jeg prøver å laste opp et bilde om dagen her på tek.no og på den måten å "tvinge" meg selv til å fotografere mye. Det funker ganske greit som motivasjon faktisk.

Henning

Lenke til kommentar

Det jeg ser som meg i dette bildet er fotografen som står i mørket! ;) jeg ser liksom "bak" bildet på en måte. Ja da...vet jeg er litt snål..:D

Nei tror ikke dette er snålt egentlig, man tolker bilder gjennom egne erfaringer. Jeg tenker også ofte på fotografen når jeg ser på bilder, sikkert fordi vi ofte tar bilder selv. Uansett er denne typen tilbakemeldinger det beste man kan få synes jeg - ærlige innspill på hva man føler eller tenker når man ser et bilde.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...