Gå til innhold

Casemodding sux

Anbefalte innlegg

Hvilken praktisk nytte har casemodding ???

Hva kan det gjøre godt i en pc ??

Og nå mener jeg ikke viftehuller osv , men sånn som et vindu , katode etches , hva i helvette er poenget ??? Bortsett fra at det skal se fint ut ???

Sorry guys , jeg bare skjønner det ikke :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken praktisk nytte har casemodding ???

Hva kan det gjøre godt i en pc ??

Og nå mener jeg ikke viftehuller osv , men sånn som et vindu , katode etches , hva i helvette er poenget ??? Bortsett fra at det skal se fint ut ???

Sorry guys , jeg bare skjønner det ikke :shrug:

Casemodding er ment for å gi PC'en ett mer personlig preg, slik att den ikke ser kliss lik ut som alle andre pc'er.

Lenke til kommentar

hvor kjedelig er det ikke å ha en pc som er lik alle andre sin?

Det er vel de som hadde likt å sett alle pcne på tg uten lys og fansy saker, tenk hvor kjedelig det hadde vert!.

Dessuten må du ta i betraktning at noen av oss har casemodding som en hobby og det er vel like fett/dølt som hvilken som helst annen hobby.

Lenke til kommentar

Hvilken praktisk nytte har kunst? Musikk? Forskjellig farge på husmaling?

Svaret er: individuell smak, kunstnerisk utfoldelse og hobby. På samme måte som mange ungdommer kjører rundt i en utrustet volvo 240 med et anlegg som er verdt mer en bilen det er montert i. Hva i svarte er vitsen? Interesse. Simple as that.

Noen ganger ligger svaret rett under nesa. :D

Lenke til kommentar

bart modding? det hadde vært noe:) nei, tror jeg holder meg til shaveren en

stund til. men jeg syntes noen med bart bør hive på noen leds så vi får se

hvordan det blir. kanskje det kan bli neste års moddekonkuranse? :)

Lenke til kommentar

bart modding? det hadde vært noe:) nei, tror jeg holder meg til shaveren en

stund til. men jeg syntes noen med bart bør hive på noen leds så vi får se

hvordan det blir. kanskje det kan bli neste års moddekonkuranse? :)

Eller for å ta ideen din videre: Hvorfor ikke pakke inn to laserleds, stappe dem opp i nesa og harke ledningene ut i munnen? Så er det bare å koble til et (godt innpakket) batteri i munnen, og du er tøffere enn toget!

F@en, det var så genialt at jeg tror jeg (får noen til å) prøve det...

:woot:

Edit: Bryter må til... Hvor tøff er du når du har en bryter mellom tenna, og nesebora dine lyser som alle h3lv3t3 når du skrur den på?

Lenke til kommentar
Eller for å ta ideen din videre: Hvorfor ikke pakke inn to laserleds, stappe dem opp i nesa og harke ledningene ut i munnen? Så er det bare å koble til et (godt innpakket) batteri i munnen, og du er tøffere enn toget!

Edit: Bryter må til... Hvor tøff er du når du har en bryter mellom tenna, og nesebora dine lyser som alle h3lv3t3 når du skrur den på?

Altså - det der tar jeg nesten som en personlig utfordring ettersom jeg har "smultring" (aka. flippskjegg). Hvis jeg nå bare fant noen LED's, noe ledning og litt teaterlim...

Forresten - bryter montert i ene tanna - kan skape litt av en diskoeffekt når man snakker eller spiser. To tygg, og du er hekta! :lol:

Lenke til kommentar

Hmm har sett ei borti gata her som kom hjem fra en sydentur, hun hadde "modda" tenna sine med ettpar smykkestener :wow: Veldig pent "$ glis" hun har nå :)

Å modde en PC eller bygge kasse selv begynnte jo da ALLE ble lei av de nitriste hvit/gråe PCene og tilbehør. Det var stort når det kom fargede kasser og utstyr og noen ville fikse litt selv på det. Litt farger og stil som gjør noe personlig synes jeg er viktig, det sier liksom noe om deg. Noen liker det, andre ikke sånn er det bare.

Det eneste jeg har gjenn i "classic PC hvitt" er keyboard og skjerm, men det skal byttes til jul hvis nissen er snill, hvis noen ser han så kan dere jo tipse han.

Lenke til kommentar

Altså - det der tar jeg nesten som en personlig utfordring ettersom jeg har "smultring" (aka. flippskjegg). Hvis jeg nå bare fant noen LED's, noe ledning og litt teaterlim...

Forresten - bryter montert i ene tanna - kan skape litt av en diskoeffekt når man snakker eller spiser. To tygg, og du er hekta! :lol:

litt fossfor (er det slik det skrives?) på maten, så har du overklokket

fordøyelsessystemet og. så hiver vi med modding av "tenna" som ble beskrevet

over. Og de aller mest begavede (les blondiner) kunne fått øynene til å lyse ved

å montere to små lommelykter som lyste inn i ørene. psilocybe kunne sikker

fått tattovert noe tøft på kinnene. hmmm.. begynner det å skli ut nå?:)

Lenke til kommentar

og så kan du ha lydkontroll også. ha sensitivitets-skruen i øret, og skru opp følsomheten, så blinker trynet ditt mer enn fyrverkeri *grin*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...