sedsberg Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Motorsykkelen min trenger litt oppussning og tenkte å lakke alle dekslene (hard plast). Dekalene er 25 år gamle og jeg ser for meg at de sitter noe så inn i h¤%&! Hva er greieste måte å fjerne de på? Finnes det noe middel å kline på? Gjør ingenting om lakken skades da den skal pusses og lakkeres uansett. Endret 7. april 2015 av sedsberg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Barberblad? Kanskje malingsfjerner klarer å ta knekken på klistremerkene? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Malingsfjerner ville jeg ikke brukt, for dette vil vel fjerne lakken også....? Derimot ville jeg prøvd med hårføner og limfjerner. 3M har en god sitrus limfjerner. Spray først på litt limfjerner og la den stå litt. Varm så opp klistremerket skikkelig med en hårføner. Prøv evt., det samme flere ganger. Begynn å pirke det bort og se om det forsvinner. Husk at du kanskje må polere/rubbe hele sykkelen etterpå da fargen kan være forskjellig under disse merkene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Han skriver at den allikevel skal lakkeres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Dersom dekalene er overlakkert med klarlakk må du nok pusse ned den først før du kan bruke varmluft/barberblad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå