piccolo Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Bakruten ble ødelagt og en bulk oppstod. Noen som har peiling på hva det vil koste? Håper selvsagt forsikringen dekker alt, men ifølge eier blir det rundt 50 000 kr! Er det sånn at verkstedet retter det opp eller bytter ut hele baksiden? Det er jo tross alt en dør? Lenke til kommentar
MiniTrollet Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Bakruten ble ødelagt og en bulk oppstod. Noen som har peiling på hva det vil koste? Håper selvsagt forsikringen dekker alt, men ifølge eier blir det rundt 50 000 kr! Er det sånn at verkstedet retter det opp eller bytter ut hele baksiden? Det er jo tross alt en dør?Har ikke så veldig peiling på sånt men 50 000 synes jeg hørtes i overkant mye ut for de skadene du beskriver! Håper set er noen andre her som har mer peiling enn meg da 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Ei bakluke koster ikke 50000kr å bytte såfremt den ikke er lagd av titan og belagt med gull, såvidt meg bekjent er ingen av delene hverken standard eller ekstrautstyr til Verso. Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Akkurat det jeg tenker, en får jo en ny (brukt) Verso til den prisen! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Så lenge dere er forsikret, har skrevet skademeldingsskjema, og er enige om skyld, har det liten betydning om skaden er på 5, 50 eller 500 lapper. Kun verkstedets takst til forsikringsselskapet som har noen betydning - for forsikringsselskapet... 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Det er DYRT med skader på bil! Fikk en mondeo i sia på Volvoen, å skaden ble taksert til nesten 40k bare pga ei lykt og en skjerm. Hvor er bulken? En bulk på en bakskjerm resulterer ofte i at hele skjermen må lykkes opp feks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå