mols Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei. I det siste så har det dukket opp 5-6 små skraper på min venstre legg. Jeg merket dette først når jeg sto opp en morgen. Har har sjekket sengen for skarpe gjenstander og er helt sikker på at jeg ikke kutter meg på noe når jeg sover. Jeg har heller ikke merket i våken tilstand at jeg har skrapt leggen borti noe. Skrapene er for det meste rette streker over leggen, men noen av de er formet i en v form og en c. Jeg har lest litt rundt på nettet om dette og sett at flere her det samme problemet, uten ha noen løsning. Jeg drar jo til en lege vis dette fortsetter, men det virker jo merkelig. Takker for svar. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg tipper at du klorer deg selv. Enten at du har en skarp negl på tærne eller fingrene, eller at du klør deg i søvne Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Du har sparka borti noe uten å tenke over det, jeg har sår på leggen stadig vekk. Hva vil du legen skal gjøre med det, blåse på? Lenke til kommentar
mols Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Du har sparka borti noe uten å tenke over det, jeg har sår på leggen stadig vekk. Hva vil du legen skal gjøre med det, blåse på? Tenkte kanskje vis det kunne være en infeksjon som gjorde at jeg fikk disse skrapene. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Uforklarlige sår på føttene er symptom på diabetes. Men de har nok ikke form som skraper. Lenke til kommentar
mols Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Uforklarlige sår på føttene er symptom på diabetes. Men de har nok ikke form som skraper. Jeg er jo glad i sukker og spiser mye søtt, så det kan jo være. Men dette er på en måte rifts, små rette akkurat som noen har ripet inn på leggen min med en nål. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Lenge siden du vaska sengetøyet ditt/skifta dyne? Det er mye midd i sånt. De kan skape allergiske reaksjoner som ser ut som små risper i huden hvis de aldri blir fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Klipp tåneglene dine og se om sårene ikke forsvinner iløpet av et par dager. Jeg har selv en tendens til å klø meg på leggen når jeg sover med den andre foten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå