AfterGlow Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Fallskjermhopper mistet kameraet - som filmet hele den farefulle ferden ned.Her faller GoPro-kameraet fra 3000 meters høyde Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Finnes vel knapt bedre reklame for holdbarheten mot støt enn dette 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Har ikke dette skjedd tusenvis av ganger allerede? Det var spennende den første gangen. Kom igjen liksom, det er et snurrende blurry bilde. 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Så ikke for meg at det skulle spinne så fort hele veien ned Lenke til kommentar
Ravahna Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Om du følger godt med i midten så dukker det ofte opp hakekors Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hva om det hadde truffet en unge som lekte på jordet der i huet. Play Hard, Go Pro ville fått en ny mening. Lenke til kommentar
G Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Kunne gitt det en nødfallskjerm (til kameraet). Det er sikkert også gjort før. Kamera fra fallskjerm. Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Skal definitivt se denne videoen om igjen neste gang jeg spiser fleinsopp! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Kjipern om han hadde drept noen da.. Lenke til kommentar
tow Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Lukter litt: "Jeg hiver kameraet i bakken, så får filmen sikkert en haug med visninger". Fratrukket den strekningen hopperne falt før kameraet tok sin egen soloreise og med ca 85 sek falltid er antatt hastighet ca 70-75 km/t. Det hadde hatt samme hastighet ved fall fra 10 meter, men det høres vel ikke like imponerende ut som "fall fra 3000 meter". At det er et solid kamera vet vi fra før, men det viktigste i så måte er lav vekt på de skrøpelige delene. Det er viktigst for å hindre skader. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Finnes vel knapt bedre reklame for holdbarheten mot støt enn dette Ifølge beskrivelsen fikk man jo inntrykket av at kun minnekortet overlevde greit? AtW Lenke til kommentar
Esp3nB Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Alikevel ser du jo på slutten av filmen at kameraet fortsatt tar opp når det har landet. Du kan se at kameraet prøver å fokusere. Problemet er jo i at kameraet vistnok skal ha ligget ett par år i engen. Om der da har kommet en sprekk eller noe i skallet så blir det jo ødelagt neste regndag. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Finnes vel knapt bedre reklame for holdbarheten mot støt enn dette Ifølge beskrivelsen fikk man jo inntrykket av at kun minnekortet overlevde greit? AtW Av det som fremkommer på filmen, så filmer jo kameraet mer eller mindre like bra. Er jo 'vanlig' at SDkort eller noe lignende kan kræsje når det får en så brå stopp. Lenke til kommentar
Skrotnes Jan Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Tror jeg ble hypnotisert underveis. Venter bare på kommando nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg