Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Er det vanlig å skrive under på at man har fått tilbake tingene sine, etter en tur på glattcella?

Anbefalte innlegg

Hei, som det står i tittelen:
Er det vanlig å skrive under på at man har fått tilbake tingene sine etter en tur på glattcella?
Mulig jeg er paranoid, men når jeg husker tilbake så mener jeg at jeg skrev under på ett ark som var brettet. dumt av meg å ikke brette det opp(men jeg ville bare komme meg ut derifra så fort som mulig), men politimannen sa at det bare var bevis på at jeg hadde fått tilbake sakene mine. Men jeg kan ikke huske at jeg har skrevet under på noe sånt når jeg har vært der tidligere.

Jeg med mine noia tanker begynner å tenke på om jeg har hatt ett avhør med de, drit-full for så å bli lurt til å skrive under dagen etterpå.

Noen som kjenner til dette?

Anonymous poster hash: ca677...e8e

Anonymous poster hash: ca677...e8e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner ikkje til systemet, men du har rett på å få eigendelane dine tilbakelevert med unntak alkohol og andre rusmidler.

At du må signere ut at du har fått tilbake det du skal ha, at lommeboka fortsatt inneheld dei seddlane som skal være der, osv høyrest ut som eit fornuftig tiltak for å forhindre seinare påstandar om tjuveri eller skadeverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...