Not Impressed Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Har akkurat kjøpt nettbrettet og skal opprette en ekstra bruker til poden. Derimot finner jeg ikke noe sted å gjøre dette under "innstillinger". Virker som at Lenovo ikke gir oss mulighet til å opprette flere brukere, men synes dette høres rart ut. Noen der ute som kan svare meg på dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hvilken versjon av Android har du? Lenke til kommentar
Not Impressed Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Har versjon 4.4.2 (Kit Kat). Er det mulighet å opprette passord på mappe som er på startskjermen? Ville gjort ting lettere i forhold til ungen. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Er noen enheter som kommer uten multiuser funksjonen, hørt at det er deaktivert av en del av produsentene. Mulig du kan få den tilbake dersom du har root tilgang på fjøla. Lenke til kommentar
Not Impressed Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Regnet med at det var Lenovo som har deaktivert multiuser-funksjonen, uten at jeg kommer på hvorfor det skal være en god ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå