erlber Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Når jeg prøver å strarte det, blir skjermen svart, blinker litt, og tilbake i Windows.... Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Du må sette Regional Settings til Engelsk (Australia) fra kontroll panelet i Windows. Lenke til kommentar
darker Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ahh. danke danke. det funka som bare det. Lenke til kommentar
TonyStark Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 sweet, takk for det tipset Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 er jo allerede en tråd om spillet på forumet, kan dere ikke bruke den da ? her står også svarene på alle spørsmålene dere enn måtte ha.. ta å let litt etter lignende topics før dere lager nytt Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hvor kan jeg sette det over på australsk? finner det ikke jeg? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Velge Engelsk og så Australia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå