*F* Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei. Skal kjøpe ny PC til bestemora mi på elkjøp, og hun ønsker microsoft Office. Så et greit tilbud på office 360 til 500kr, men det var bare 1 års lisens, det er ikke godt nok, må ha noe som varer "evig". noen som vet hvor jeg kan få dette til en grei pris? Trenger egentlig bare Powerpoint, word og excel. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hvis hun ikke er en power user så klarer hun seg fint med en gratis klone som Libreoffice eller Openoffice. Alternativet er det du har funnet da MS er på vei bort fra selvstendige officepakker og nå pusher abbonementspakker istedet. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Finnes en del studenttilbud og slikt, men da må du ha noen du kan utnytte for det. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 LibreOffice er som sagt et godt gratis alternativ. Microsoft Office Home & Student 2013 finnes fortsatt som "evig" utgave til underkant av kr 1100,- selv om MS helst vil selge abonnementsløsninger. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 jeg får se om hun får ta seg til sakke med det, libreoffice fungerer jo greit til enkle ting i mine øyne. E-Post er dog ikke inkludert, er det noen andre greie klienter? vet jo om IM Client, men er det noe som kanskje er greiere? skal kjøre IMAP Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Grei og gratis løsning for e-post: Thunderbird. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg har løpende abonnement av Office og betaler 59,- per måned. Trekkes automatisk hver måned, ingen bindingstid. Enkelt og billig. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 LibreOffice er som sagt et godt gratis alternativ. Microsoft Office Home & Student 2013 finnes fortsatt som "evig" utgave til underkant av kr 1100,- Det står "1 års lisens" på denne Lenke til kommentar
pijano Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Livstidslisens: https://www.komplett.no/microsoft-office-home-and-student-2013/772602 Nedlastbar her: https://www.komplett.no/office-home-and-student-2013/782205 Endret 10. april 2015 av pijano Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 LibreOffice er som sagt et godt gratis alternativ. Microsoft Office Home & Student 2013 finnes fortsatt som "evig" utgave til underkant av kr 1100,-Det står "1 års lisens" på denne Det er feil. Står om det under spørsmål og svar. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Ja, ser det nå. Merkelig at ikke Tom J produktspesialisten korrigerer feilen i annonsen? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Ja, ser det nå. Merkelig at ikke Tom J produktspesialisten korrigerer feilen i annonsen? Hei. Jeg har rapportert feilen på nytt til de som styrer innhold på nettbutikken, men det tar gjerne noen dager for å få det ordnet så tett mot helg. Jeg, som en av flere som svarer på spørsmål, har ikke tilgang til å få endret innhold da dette går under en annen avdeling. Det er kun feil i teksten på den digitale nedlastingsversjonen med norsk språk. Om du ser på pakken med engelsk språk, eller den fysiske så står det som riktig er at dette er en versjon til odel og eie for en bruker. Endret 11. april 2015 av bamsefar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå