Rolf Kristensen Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Rustrød Patina Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei, Rolf. En fargerik "energibombe" av et bilde, som gir meg ennå mer lyst til å avlegge denne svenske og internasjonalt kjente bilkirkegården et besøk ! Jeg håper at du vil presentere flere bilder herfra, Rolf ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Hei, Rolf. En fargerik "energibombe" av et bilde, som gir meg ennå mer lyst til å avlegge denne svenske og internasjonalt kjente bilkirkegården et besøk ! Jeg håper at du vil presentere flere bilder herfra, Rolf ! M v h Albert. Mange takk Albert ! Veldig hyggelig at du liker disse bildene fra bilskroten, det kommer nok noen til herfra Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Flott billedvinkel og saftige flotte farger, hvor den nærmeste ser ut til å være en Opel. Minner meg om det man sa om det merket før : alle biler ruster men Opel har rekord. Mvh Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Flott billedvinkel og saftige flotte farger, hvor den nærmeste ser ut til å være en Opel. Minner meg om det man sa om det merket før : alle biler ruster men Opel har rekord. Mvh Alec Mange takk for den Alec ! Tror du har helt rett, mener dette er første generasjon Opel Olympia Rekord som ble produsert fra 1953 til 1957. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Flott komponert bilde i feiende flott farge! Og så likte jeg godt skyene! Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Flott sted og ta bilder på hos Ivansson Bilskot , Fine farger fint komponert og en fin himmel . Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Selv om de skyene gir en artig effekt, så ser de litt for kunstige ut, uavhengig av om de faktisk er ekte. Et av de bedre "rustne-bilvrak-som-snart-blir-ført-tilbake-til-naturen"-bildene jeg har sett. :-) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Flott komponert bilde i feiende flott farge! Og så likte jeg godt skyene! Mange takk for den hyggelige kommentaren Helene ! Der og da la jeg faktisk ikke merke til de spesielle sky- stripene, jeg så det først når jeg fikk se bildet på pc `en Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Selv om de skyene gir en artig effekt, så ser de litt for kunstige ut, uavhengig av om de faktisk er ekte. Et av de bedre "rustne-bilvrak-som-snart-blir-ført-tilbake-til-naturen"-bildene jeg har sett. :-) Mange takk Roar ! Skyene er ekte, ikke noe juks De spesielle sky-stripene kommer også med på noen andre bilder jeg tok der. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Flott sted og ta bilder på hos Ivansson Bilskot , Fine farger fint komponert og en fin himmel . Mange takk Lasse ! Jeg har sett bildene du tok der. Ett artig sted med mange spesielle motiver Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg