abarhaugen Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har hørt mange ulike meninger og ulike ting har blitt sagt... Lurte på hvor trygt det nå er å laste ned fra kazaa i norge? Hva er det som er ulovlig? Download eller Upload? eller begge? Andreas Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 upload er ulovlig. download er lovlig (inntil videre). Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kazaa (lite) står på 24/7 hos meg, så det går nok greit å laste ned / opp. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Bruk heller Kazaa Lite, da slipper du spyware og reklame pop-ups som vanlig Kazaa har Eneste Kazaa duger til er musikk, skal du laste ned noe annet, bruk Bit Torrent Lenke til kommentar
jorg2 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Men hva skjer hvis man blir tatt for upload?? Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 takk for svar, jeg bruker kazaa lite k++ jeg. klar over det med spyware. Så altså det som jeg kom fra til er at: upload er ulovlig. download lovlig. Ikke sant? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Dette har INGETING med hardware å gjøre, så hvorfor er den da i "annet om hardware"? Minner om det er 2 tråder som er satt opp som sticky i "annet om hardware" (hvor en av dem omhandler Mye dårlig posting i "Annet om hardware"). Har du i det hele tatt lest noen av dem? Forventer ikke at du leser hele trådene, men jeg krever at du leser første post å begge trådene minst en gang før du poster her. Gjelder spesielt denne. Stenges grunnet feilpost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg