loups Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Jepp, kjører 5.1.1 nå. Ingen problemer å melde 1 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Cdon....står som sendt siden igår MEN sporing viser at oakken ikke er sendt, men at posten har fått beskjed om at det kommer en pakke til de. Ergo, ingen info på sporingsnummer. Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Samme her, kun melding om at det kommer en sending. Men den begynner nok å bevege på seg i morgen skal du se. Jeg skal reise i helgen, så jeg bryr meg ikke så mye da jeg ikke får hentet den før tidligst mandag uansett. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Hva betalte dere Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 2495,- Men CDON er ufattelig dårlig på frakt. Ble sendt for tre dager siden. To dager med "SENDT" og siden kl 00:44 i natt. "ANKOMMET TERMINAL OSLO" Gått 7 dager siden bestilling og den skulle vært her "innen 1 - 3 virkedager" Elendig Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Fikk mail fra CDON i dag: Hei Tor Magne,Vi må dessverre informerer deg om at din ordre er blitt noe forsinket i håndteringen og derfor kan den komme til å bli levert opp til 5 arbeidsdager senere enn hva som er utlovet. De varene du har bestilt er ikke slutt på lageret, men det dreier seg om en forsinkelse i håndteringen på grunn av veldig høyt ordretrykk. Hvis du har bestilt mot faktura, vil vi flytte fram forfallsdatoen på fakturaen med 5 dager. Endringen er synlig på mandag 07-12-2015.Så snart din ordre blir sendt vil du kunne se en oppdatert ordrestatus på dine Mine sider. Via Mine sider kan du også spore din ordre så snart den har fått tildelt et kollinummer.Vi beklager hendelsen og vi gjør vårt ytterste for at din ordre skal forlate vårt lager så fort som mulig.Med vennlig hilsenCDON.COM Så mine tidligere antagelser om at CDON har solgt mer enn de har kapasitet til på lageret stemmer Lenke til kommentar
poffer Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Så mine tidligere antagelser om at CDON har solgt mer enn de har kapasitet til på lageret stemmer Mottok samme email i dag men har ikke bestilt denne telefonen. Eneste jeg har kjøpt fra cdon (black Friday) er et ps4 spill og det fikk jeg for noen dager siden. Endret 4. desember 2015 av poffer Lenke til kommentar
loups Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Da har jeg hatt Flexen med Quick Circle-deksel i en snau uke, og må si meg veldig fornøyd så langt, i hvert fall når den var såpass billig. Bøyd skjerm er kanskje mest gimmick, men overraskende nok føles det ut som det er enklere å bruke telefonen med én hånd når skjermen buer innover. Man når den øverste delen av skjermen litt lettere. Men mulig det er minimal forskjell. Ikke noe problem å ha den i lommen heller, samme hvilken vei. Batteritiden er ok. Skulle gjerne hatt litt større batteri, men det gjør jeg vel egentlig alltid. Hatt både bedre og dårligere telefoner tidligere, batterimessig. God lyd med hodetelefoner, selv om høyeste volum ikke er ekstremt høyt. Men fin og klar lyd. Kamera er helt på det jevne. Pleier dog ikke ta spesielt mye bilder, så er lite viktig for min del. Fikk melding om overoppheting den første dagen, men siden da har jeg ikke opplevd problemer med varme. Telefonen blir ikke spesielt mye varmere enn andre telefoner jeg har hatt. Om LG har klokket den ned eller gjort andre endringer vet jeg ikke, men den føles uansett rask og fin i bruk. Håper ryktene stemmer og den får Mashmallow, i så fall har jeg ikke noe problem med å anbefale denne telefonen. 1 Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 Blir kanskje ikke noe ny Lg Flex3 "I am in shock.. wake me up" http://www.androidauthority.com/report-no-lg-g-flex-3-at-ces-2013-661854/ 3 Lenke til kommentar
loups Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Uff, kan ikke være positivt mtp om LG prioriterer marshmallow på flex2 hvis de ikke har planer om å videreføre modellserien. Noen som har sett noe offisielt om dette? 1 Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Hei Rumors i really hope are true. Fingers crossed! Ville vært årets julegave! http://www.howtodohtd.com/2016/04/lg-g-flex-3-expected-to-be-launched-in.html Ha en fortreffelig kveld/natt EDIT: Er nok dessverre ikke noe i dette. Har fått info fra "sikre" kilder, dessverre. De skal satse på V serien som og er en fantastisk mobil! Mvh / / Tage Endret 14. april 2016 av Tage.T 3 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Håper dette stemmer, ut fra specs ser det ut som G flex 3 kan bli den telefonen G5 burde ha vært! Håper bare at LG har en bedre oled skjerm denne gangen, LG G Flex 2 sin skjerm er "middelmådig" for å si det fint - sammenlignet med samsung sine amoled skjermer. 1 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Dette er en fantastisk flott telefon. Trodde skjermen skulle bli noe for stor, men etter å ha brukt den i over 8 måneder kunne jeg aldri tenke meg å gå tilbake til noe mindre. 1 Lenke til kommentar
stvjfp1 Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Android 6.01 er da sluppet.Måte bruke LG suite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå