Gå til innhold

Den store LG Flex 2 tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk mail fra CDON i dag:

Hei Tor Magne,

Vi må dessverre informerer deg om at din ordre er blitt noe forsinket i håndteringen og derfor kan den komme til å bli levert opp til 5 arbeidsdager senere enn hva som er utlovet. De varene du har bestilt er ikke slutt på lageret, men det dreier seg om en forsinkelse i håndteringen på grunn av veldig høyt ordretrykk. Hvis du har bestilt mot faktura, vil vi flytte fram forfallsdatoen på fakturaen med 5 dager. Endringen er synlig på mandag 07-12-2015.

Så snart din ordre blir sendt vil du kunne se en oppdatert ordrestatus på dine Mine sider. Via Mine sider kan du også spore din ordre så snart den har fått tildelt et kollinummer.

Vi beklager hendelsen og vi gjør vårt ytterste for at din ordre skal forlate vårt lager så fort som mulig.

Med vennlig hilsen
CDON.COM

Så mine tidligere antagelser om at CDON har solgt mer enn de har kapasitet til på lageret stemmer :p

Lenke til kommentar

Så mine tidligere antagelser om at CDON har solgt mer enn de har kapasitet til på lageret stemmer :p

Mottok samme email i dag men har ikke bestilt denne telefonen. Eneste jeg har kjøpt fra cdon (black Friday) er et ps4 spill og det fikk jeg for noen dager siden.

Endret av poffer
Lenke til kommentar

Da har jeg hatt Flexen med Quick Circle-deksel i en snau uke, og må si meg veldig fornøyd så langt, i hvert fall når den var såpass billig. Bøyd skjerm er kanskje mest gimmick, men overraskende nok føles det ut som det er enklere å bruke telefonen med én hånd når skjermen buer innover. Man når den øverste delen av skjermen litt lettere. Men mulig det er minimal forskjell. Ikke noe problem å ha den i lommen heller, samme hvilken vei.

Batteritiden er ok. Skulle gjerne hatt litt større batteri, men det gjør jeg vel egentlig alltid. Hatt både bedre og dårligere telefoner tidligere, batterimessig.

God lyd med hodetelefoner, selv om høyeste volum ikke er ekstremt høyt. Men fin og klar lyd. Kamera er helt på det jevne. Pleier dog ikke ta spesielt mye bilder, så er lite viktig for min del.

Fikk melding om overoppheting den første dagen, men siden da har jeg ikke opplevd problemer med varme. Telefonen blir ikke spesielt mye varmere enn andre telefoner jeg har hatt. Om LG har klokket den ned eller gjort andre endringer vet jeg ikke, men den føles uansett rask og fin i bruk.

Håper ryktene stemmer og den får Mashmallow, i så fall har jeg ikke noe problem med å anbefale denne telefonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei

Rumors i really hope are true. Fingers crossed!

Ville vært årets julegave!

http://www.howtodohtd.com/2016/04/lg-g-flex-3-expected-to-be-launched-in.html

Ha en fortreffelig kveld/natt

EDIT: Er nok dessverre ikke noe i dette.

Har fått info fra "sikre" kilder, dessverre. De skal satse på V serien som og er en fantastisk mobil!

Mvh

/ / Tage

post-370331-0-27391400-1459979024_thumb.jpg

Endret av Tage.T
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Håper dette stemmer, ut fra specs ser det ut som G flex 3 kan bli den telefonen G5 burde ha vært! :p

Håper bare at LG har en bedre oled skjerm denne gangen, LG G Flex 2 sin skjerm er "middelmådig" for å si det fint - sammenlignet med samsung sine amoled skjermer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...