eriksp92 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Er det noen andre som har helt absurd lite tilgjengelig lagringskapasitet? Jeg har bare 7 gigabyte rett ut av eska :S 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg hadde det og 1 Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Batteritiden på flex2 er bare super! ,men sant skal være sant.Har ikke vært "24/7 på mobile men wow" (lysstyrken er stilt inn på 30%) Ble bare helt Konge etter nye oppdateringen versjon 5.1.1 3 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Sugen på denne mobilen selv jeg 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Batteritiden på flex2 er bare super! ,men sant skal være sant.Har ikke vært "24/7 på mobile men wow" (lysstyrken er stilt inn på 30%) Ble bare helt Konge etter nye oppdateringen versjon 5.1.1 Lol, det var ganske imponerende tid om den stemmer. Klarer under halvparten på min LG G2 (rundt 120 timer mellom hver lading). Endret 29. august 2015 av OC-Freak 1 Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 "Ksvens1" Du blir ikke og angre,super mobil hvist du går for flex2. "OC-Freak" hehe ja flex2 imponerer på alle fronter.Har en G2,sant nok har min datter overtatt den,tikker og går som en klokke.Også den ble bedre etter oppdatering til lollipop. /God helg 2 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ligger ute for 2490,- hos CDON. Det må vel være en god deal 1 Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ligger ute for 2490,- hos CDON. Det må vel være en god deal Veldig god deal. Sliter litt med å velge mellom den og LG G4 hos expert til 3499kr Lenke til kommentar
loups Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ligger ute for 2490,- hos CDON. Det må vel være en god deal Virker som en særdeles god deal, spesielt med fri frakt. Jeg slo til. Ble lei av å vente på nexus 6p 64gb. Til denne prisen bør det være mulig å selge den videre uten for stort tap hvis 6p-suget likevel skulle bli for sterkt i ettertid. 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Super pris med tanke på at den har samme CPU som man finner i siste nexus 6P og sony xperia telefoner og flere andre som til vanlig koster det dobbelte eller mer. 1 Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Plukket opp en fra CDON da prisen var såpass bra. Er det noen andre av dere som har bestilt og fått noe annet en "Behandles/Ikke sendt" status på ordren enda? Dere som har mobilen, del gjerne litt om batteritiden på 5.1.1. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Bestillte moto 360 på Fredag. Samme status enda Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Misstenker cdon har solgt mer på black friday salget enn lageret klarer håndtere De hadde faktisk en del greie tilbud, i motsetning til mange andre butikker som hadde lite interessante tilbud. Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Ja, jeg tenkte samme tanken. Enten solgt flere enn de har, eller så er det en kanskje en mindre nettbutikk enn man skulle tro og at det er mengden på ordre totalt som gjør at de sliter med å behandle alt. Får vente å se om statusen oppdateres etterhvert. Var ikke oppløftende det jeg leste av erfaringer med Cdon heller akkurat.. 1 Lenke til kommentar
loups Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Ja, jeg tenkte samme tanken. Enten solgt flere enn de har, eller så er det en kanskje en mindre nettbutikk enn man skulle tro og at det er mengden på ordre totalt som gjør at de sliter med å behandle alt. Jeg bestilte samtidig (dog ikke i samme ordre) et deksel til telefonen. Dette er blitt sendt, mens telefon-ordren fortsatt står med status 'Behandles'. Lenke til kommentar
stvjfp1 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Nå har den dukket opp på cdon igjen til 2490. Men de har forsatt ikke sendt den jeg bestilte før helgen. Tror hva de holder på med? Lenke til kommentar
loups Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jeg har nå mottatt min flex 2, men ikke dekselet jeg bestilte samtidig. Virker nesten som de registrerte sendt-statusen på feil ordre. Uansett veldig fornøyd. Særdeles mye mobil til den prisen. 1 Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Min står fremdeles som 'Behandles', får bare vente og se hva som skjer.. Det virker jo som om det ikke er lagerbeholdningen det står på. 1 Lenke til kommentar
stvjfp1 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Min har nå endret status til sendt. Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Da har de endelig fått sendt min også, tenker jeg har den på mandag. Har dere som har fått den oppdatert til 5.1.1 med en gang? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå