Gå til innhold

Den store LG Flex 2 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Batteritiden på flex2 er bare super!

,men sant skal være sant.Har ikke vært "24/7 på mobile men wow"

(lysstyrken er stilt inn på 30%) Ble bare helt Konge etter nye oppdateringen versjon 5.1.1

 

Lol, det var ganske imponerende tid om den stemmer.

 

Klarer under halvparten på min LG G2 (rundt 120 timer mellom hver lading).

Endret av OC-Freak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Ksvens1" Du blir ikke og angre,super mobil hvist du går for flex2.

 

"OC-Freak" hehe ja flex2 imponerer på alle fronter.Har en G2,sant nok har min datter overtatt den,tikker og går som en klokke.Også den ble bedre etter oppdatering til lollipop.

/God helg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ligger ute for 2490,- hos CDON. Det må vel være en god deal

 

Virker som en særdeles god deal, spesielt med fri frakt. Jeg slo til. Ble lei av å vente på nexus 6p 64gb.

 

Til denne prisen bør det være mulig å selge den videre uten for stort tap hvis 6p-suget likevel skulle bli for sterkt i ettertid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg tenkte samme tanken. Enten solgt flere enn de har, eller så er det en kanskje en mindre nettbutikk enn man skulle tro og at det er mengden på ordre totalt som gjør at de sliter med å behandle alt.

 

 

Får vente å se om statusen oppdateres etterhvert. Var ikke oppløftende det jeg leste av erfaringer med Cdon heller akkurat..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg tenkte samme tanken. Enten solgt flere enn de har, eller så er det en kanskje en mindre nettbutikk enn man skulle tro og at det er mengden på ordre totalt som gjør at de sliter med å behandle alt.

 

Jeg bestilte samtidig (dog ikke i samme ordre) et deksel til telefonen. Dette er blitt sendt, mens telefon-ordren fortsatt står med status 'Behandles'. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...