Gå til innhold

Den store LG Flex 2 tråden!

Anbefalte innlegg

post-370331-0-67938600-1428423834_thumb.jpg

LG G Flex 2

-Størrelse: 146,8 × 75,4 × 7,1 - 9,4 mm

Vekt: 152 gram

-Skjerm: 5,5 tommer P-OLED, 1920 x 1080 piksler (RGB)

-Prosessor: Qualcomm Snapdragon 810, åttekjernet Cortex A57 + Cortex A53, inntil 2 GHz, Adreno 430,16 GB,2GB RAM/32 GB,3GB RAM

-Operativsystem: Android 5.0 Lollipop

-Teknologi: GSM, HSPA/3G:, LTE/4G, WiFi, Bluetooth, NFC, GPS+A-GPS,

-Kamera: 13 megapiksler, optisk/mekanisk bildestabilisering, 2,1 megapikslers frontkamera (1080p@30 fps)

-Minne: 16/32 GB, plass for Micro-SD-kort inntil 128 GB

-Batteri: 3000 mAh

(kan du lade opp ca 50% på kun 30 minutter)

Pris og tilgjengelighet: Fra 5 490,-Forventet for salg den 10.04.2015

(Ser ut som netonnet har fått den)

Har Lg G3(og er kjempe fornøyd!),men tror jeg går for denne trenger noe nytt fra Lg.Har fryktelig lyst på Lg G4 som sikkert kommer til og bli et fyrverkeri av en mobil,men,men.Sparer sikkert noen kroner på og gå for Flex2.

Ps: fin kameratst!

http://www.tek.no/artikler/test-blindtest-av-kameratelefoner/185742

Endret av Zenpen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Da var mobil'en Flex2 bestilt.

-Så om en uke eller 2 kommer jeg med min fallende dom.

-Update:

Da var herligheten endelig kommet i hus.

Kommer med en full update når jeg har fått "tafset" litt på den.

post-370331-0-61645100-1429181673_thumb.jpg

Endret av Zenpen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått testet Lg Flex2 (3dager)

Det første som slår meg når jeg har pakket ut telefonen er hvor lett den er og det lekre designet.I min verden er Lg overlegen på mobil design.

Gikk over fra en Lg G3 og er superfornøyd.

Telefonen fungerer utmerket,den er lynrask og har meget god batterilevetid,noe som egentlig overrasket meg litt etter hva jeg hadde lest i diverse artikler.Ved normalt bruk er det ikke noe problem å få telefonen til å holde det gående dagen igjennom.(faktisk 2 dager før lading er nødvendig)

Skjermen er skarp, har svært god innsynsvinkel, naturtro fargegjengivelse og god lysstyrke.Størrelse 5,5 tommer P-OLED, 1920 x 1080.

Den buede skjermen gir optimale betraktningsvinkler og samtidig mindre blending og reflekser.

Har heller ikke merket noe til "overheating issues" til Qualcomm's Snapdragon 810 64-biters Octa-Core CPU. Synes faktisk min

Lg G3 ble hakket varmere. I tillegg støtter brikken såkalt Global Task Scheduling, som vil si at alle åtte kjerner kan brukes samtidig. Kjøre alle typer medieavspillinger og bruke ulike applikasjoner og spill uten hakking eller nevneverdig forsinkelser.

Den er absolutt helt perfekt i størrelsen, ikke nå problemer ved en-hånds bruk.

Lydkvaliteten under samtale er meget bra. Med svært høyt volum på den eksterne høyttaleren, god lydkvalitet og volum under samtale

Kamera: 13 megapiksler, laserbasert fokus, optisk stabilisering, 4K-video, sekundærkamera på 2,1 megapiksler.Er det samme som sitter i Lg G3 og kan vel bekreftet at bildekvaliteten er så og si identiske. Kamerat er raskt og tar meget gode bilder.

Det eneste jeg ikke liker er at det kun er lagringsplassen på 16 GB, men den har mulighet for minnebrikke.( 32 gb flex2 selges ikke i Norge per dags dato)

Foreløpig er det nesten umulig og få deksler til denne i butikk i Norge

,men bl a Ebay har et stort utvalg.

Alt i alt er det svært lite å utsette på denne mobile,faktisk finner jeg ikke noe negativt og si om Lg Flex2.

Den skuffer overhodet ikke, og leverer hva en toppmodell skal.

♻ Bilde viser batteriforbruk på 24 timer♻

post-370331-0-93501900-1429381455_thumb.jpg

post-370331-0-50018300-1429445085_thumb.png

post-370331-0-02347300-1429543062_thumb.png

Endret av Zenpen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

eneste jeg er redd for er lagg og varme problemer som man slet med i starten

Ja, enig. Ser mange reviews frå når den var ny, og mange virkar skuffa. Veit du om dei klassiske problema framleis er tilstade, eller har dei blitt (delvis) fiksa i updates etc?

• Liker 1
Lenke til kommentar

fant denne på gsm arena postet for noen timer siden:

I had the g flex 2 when it first came out, and indeed it did get seriously hot,so I got rid. A couple of months later and decided to try again with the new 5.1.1 update. So glad I did, still gets warm, but no more than any other phone, there's no lag and is super fast. Would definitely recommend.

vurderer å kjøpe og så sende tilbake om den ikke fungerer godt nokk.   har egentlig mest lyst på g4 men har ikke råd til den før om tidligst 4-5 mnd så denne frister

• Liker 1
Lenke til kommentar

fant denne på gsm arena postet for noen timer siden:

I had the g flex 2 when it first came out, and indeed it did get seriously hot,so I got rid. A couple of months later and decided to try again with the new 5.1.1 update. So glad I did, still gets warm, but no more than any other phone, there's no lag and is super fast. Would definitely recommend.

vurderer å kjøpe og så sende tilbake om den ikke fungerer godt nokk.   har egentlig mest lyst på g4 men har ikke råd til den før om tidligst 4-5 mnd så denne frister

Fristar vanvittig. Tenker nesten at ein umulig kan drite seg ut for mykje for den prisen?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei

Beklager for sen tilbakemelding,har vært på ferie.

Ja jeg vil absolutt anbefale flex2,meget rask og stabil mobiltelefon.Har ingenting negativt og si om den.Har alltid hatt Lg mobiltelefon,men denne slår "knockout" på Lg g3 som igjen er en super mobil!

Angrer ikke et sekund på valget av en flex2.Og den ligger fantastisk i hånden fantastisk og se film og spille spill på.

Har ikke opplevd noe til" 810 problemene"

Så løp og kjøp;)

Mvh /zen

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hei "Christoffero89"

Gratulerer med et godt valg av mobil?

-Android versjon 5.1.1

- Batteritid med normal bruk 1 1/2 til 2 dager med litt spill,film og surfing.

"Screen On Time" 4-5 timer

Skjermen har god lysstyrke jeg har den på 40%.

Og mobilen lader ekstremt fort.

Men mobilen trenger 2-3 ladinger første gang for og stablisere seg:-)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk telefonen nå og ved går bilde er det gul flekk i øvre del av skjermen og hvit tonen er forskjellig fra bunn til topp. Merkelig. Håper resten ikke skuffer. Da går den tilbake

Ytelsen er bra etter videre testing men den blir noe varm og lysstyrken har gått ned til 70% en gang. Håper det gir seg

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei

Måtte bare kjøpe Lg G4 med svart skinn ,men må si at jeg er mer fornøyd med Lg Flex2!

Bedre batteri og er mye kjappere på spill og blir mindre varm.

Men når det gjelder bilder og selfis slår G4 flex2 med et hestehode.

Begge mobile er vidunderlig og holde i.

LG er bare helt utrolig med design og funksjonalitet.

Så Lg Flex2 "Wil become my daily driver"

post-370331-0-48115500-1439834322_thumb.jpg

Endret av Zenpen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...