Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Ekstraservice... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei, Alec. Reklameserien med "Shell-dama" Marianne Krogness var veldig bra, og det er synd at så mange drivstoff-forhandlere legger inn "årene", slik at servicetilbudet blir amputert. Jeg liker godt komposisjonen i bildet ditt, der du framhever motivet ved å velge et lite skarphetsdybdeområde, men med et utsnitt som gjør det mulig å "myse" inn i resten av bildet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei, Alec. Reklameserien med "Shell-dama" Marianne Krogness var veldig bra, og det er synd at så mange drivstoff-forhandlere legger inn "årene", slik at servicetilbudet blir amputert. Jeg liker godt komposisjonen i bildet ditt, der du framhever motivet ved å velge et lite skarphetsdybdeområde, men med et utsnitt som gjør det mulig å "myse" inn i resten av bildet ! M v h Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Som et resultat av denne reduksjonen av servicetilbudet har jeg nok fylt min siste tank her på denne stasjonen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Albert skrev visst det jeg tenkte her! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Knalltøff skarphet her:-) Stilig og kreativt komponert, med kortautomaten klint oppe i hjørnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg