Patruu13 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg og en venn ønsker og reise på lan men vi finner ingen LAN der man kan bruke konsoll. Så lurte på om noen hadde tips Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Hva er forskjellen på å ta med PC med skjerm osv osv og en konsoll med TV? Jeg skjønner ikke problemstillingen... Endret 7. april 2015 av johanf Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Så lenge du har plass kan du vel ta med hva du enn vil. 1 Lenke til kommentar
Patruu13 Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Så lenge du har plass kan du vel ta med hva du enn vil. Lenke til kommentar
Patruu13 Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Men siden det står på billettene at du bestiller plass med pc Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Om dere vil møte opp med en monitor og konsoll eller monitor og PC kan jeg ikke forstå meg på at arrangsjøren skal bry seg noe som helst om. Dere får jo sikkert ikke være med på compoer og slikt som blir arrangsjert, men det er jo det vanligvis mange som ikke gidder å være med på uansett. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Kan ikke se for meg at det vil være noe problem med mindre du drar med deg en 50" plasma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå