Gå til innhold

Vapochill på Barton 2500+, noen vits?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WaterChill er bra. Veldig bra for nybegynnere, men samtidig god ytelse og oppgraderingsmuligheter innen Asetek sine produkter. Eneste minuset er at slangedimensjonene er ganske forskjellig fra "vanlige" standarder, som kan gjøre det vanskelig og legge til hvilken som helst f.eks. radiator uten å kjøpe en del overganger o.l.

Lenke til kommentar
' date='06/11/2003 : 00:21'] Det er prosessoren som er den "store" begrensningen. Finner du en god prosessor er mye gjort.

Det er ikke mye du klarer extra med en vapo i forhold til vannkjøling. muligens ca 100MHz.

PS: Det som også er viktig er et godt HK.

Njaal

Haha, latterlig. Tror du virkelig ikke at du oppnår mye bedre resultat med en vapo @ -37c enn waterchill @ 30c ? Sikker på at du vet hva vapochill er ? Det er en grunn til at vapo koster endel mer.

Lenke til kommentar
Den som klarer å få meg til å tro at det overhodet ikke er enklere å overklokke med Vapo enn med Waterchill skal få masser av props.

Tror du misforstår. Jeg sier ikke at Waterchill/annen vannkjøling er bedre enn Vapo. Jeg vil bare at ingen skal tro at de kan gå å kjøpe seg en cpu og vapo og regne med at de klokker så det fyker pga av vapoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...