Emils. Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 City er helt katastrofale i alt de foretar seg. Kanskje på tide og slutte å overbetale middelmådigheter. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Begynner Mata å bli tynn i håret? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Nå vil ikke jeg påstå at det er noen middelmådigheter på banen for City akkurat nå.. Edit: de sitter på benken. Edit 2: Demichelis er ikke god nok, men resten er det. Endret 12. april 2015 av Espp Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Begynner Mata å bli tynn i håret? Virker som han er litt tynn i bakhodet... Kan være pga. regnet også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Nå vil ikke jeg påstå at det er noen middelmådigheter på banen for City akkurat nå.. Milner, Hart, Kompany og Demichielles Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Regner det syre der borte eller? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Nå vil ikke jeg påstå at det er noen middelmådigheter på banen for City akkurat nå.. Milner, Hart, Kompany og Demichielles Demichielles kan diskuteres, men de andre er ikke middelmådige. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Begynner Mata å bli tynn i håret? Virker som han er litt tynn i bakhodet... Kan være pga. regnet også. Ikke noe problem, Rooney tar bare et par telefoner, også er det problemet løst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Når konpany og Hart blir beskrevet som middelmådig så har ordet mistet sin mening. Endret 12. april 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Nå vil ikke jeg påstå at det er noen middelmådigheter på banen for City akkurat nå..Milner, Hart, Kompany og Demichielles - Hart er god nok - Kompany er overvurdert, men absolutt ingen middelmådighet. - Milner er en god potet. Anvendelig spiller som kan brukes når han trengs. Kan nok regnes som en middelmådighet Demichelis er det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Ryggsekk på tilbud? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Spillere som Milner er en undervurdert spillertype. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Regner det syre der borte eller? Nei, men når du ikke har en særlig frodig manke til å begynne med, er det lett at det ser tynt ut når håret er søkkvått. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Regner det syre der borte eller? Nei, men når du ikke har en særlig frodig manke til å begynne med, er det lett at det ser tynt ut når håret er søkkvått. Det var en spøk. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Godt jobbet av Valencia der Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Fantastisk jobb av Valencia. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Nå vil ikke jeg påstå at det er noen middelmådigheter på banen for City akkurat nå..Milner, Hart, Kompany og Demichielles Demichielles kan diskuteres, men de andre er ikke middelmådige. Milner er vell definisjonen på middelmådighet.Og det er strålende av Valencia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå