Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United vs Manchester City


blured

Anbefalte innlegg

 

 

Utdrag fra pressekonferansene med Van Gaal og Pellegrini. Fra united.no:

 

Van Gaal:

 

– Jeg vet ikke om vi ikke har noen fra Manchester i stallen mot City, men du er kanskje manageren? Slik fotballverdenen nå er blitt så er det imidlertid ikke uvanlig at lag ikke stiller med spillere fra egen junioravdeling. Jeg tror heller ikke at dette er en veldig viktig sak for fansen. De har støttet oss fantastisk uansett.

 

Hvorfor var journalistene opptatt av det, om vi har lokale spillere fra Manchester, har City noen kanskje?

 

Nettopp derfor de er opptatt av det. At City ikke har noen er ikke overraskende, men lokal supportertilknytning og identitet er viktig for engelskmenn. Og dette er første gang derbyet kan gå uten en lokal spiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Utdrag fra pressekonferansene med Van Gaal og Pellegrini. Fra united.no:

 

Van Gaal:

 

– Jeg vet ikke om vi ikke har noen fra Manchester i stallen mot City, men du er kanskje manageren? Slik fotballverdenen nå er blitt så er det imidlertid ikke uvanlig at lag ikke stiller med spillere fra egen junioravdeling. Jeg tror heller ikke at dette er en veldig viktig sak for fansen. De har støttet oss fantastisk uansett.

 

Hvorfor var journalistene opptatt av det, om vi har lokale spillere fra Manchester, har City noen kanskje?

 

Nettopp derfor de er opptatt av det. At City ikke har noen er ikke overraskende, men lokal supportertilknytning og identitet er viktig for engelskmenn. Og dette er første gang derbyet kan gå uten en lokal spiller.

 

Åja byderby uten lokale spillere ja, ser den. Håper Fellaini spiller. Han hadde jo kjempefin form men så leste jeg på forumet her at han ikke spilte bra sist. Hvorfor tror dere det, var han sliten?

Lenke til kommentar

11133635_1112908045433524_68721678687050

 

Hadde nok funnet plass til Agüero på det laget, men den siste tiden så har Rooney vært best av de to. Fellaini har ikke vært så veldig god de siste kampene. Heller Herrera. Hvordan han klarte å velge Hart foran DDG vet nå ikke jeg.

 

Ikke lett å finne plass til City-spillere ettersom formen deres har vært ræva etter nyttår. Heller ikke Touré har egentlig vært veldig god selv om han scoret et mål forrige kamp.

Lenke til kommentar

 

Skal ikke være mulig for TV2 å oppdage at VPN er i bruk. Jeg bruker tunnelbear, meget fornøyd med den. Koster 19,- kr mnd. Mulig å prøve gratis først, for å sjekke om det fungerer.

 

Blir spennende match, har tro på revansj etter 4 derby tap på rad.

De kan vite om du er tilkoblet til VPN hvis de vet at IP-adressen du er koblet til brukes av VPN-tilbydere.

Hvor får du den for 19kr? Står $4.99 per måned på siden deres, og $9.99 er strøket over så $4.99 er nok bare et midl. tilbud. Ser uansett ikke ut til at dem har servere i Norge.

 

 

Ikke lenge før det virkelig smeller. Dette er det som gjør fotball gøy! Elsker slike kamper. 

 

Kl 17 får vi status fra pressekonferansen med LVG (kan forøvrig ses på MUTV). Jeg som sitter i utlandet får ikke sett tv2.

Noen som forøvrig har tips (har forøskt overplay og Hola). Tv2 har forstått denne Ip endringen og sperret alt og alle. 

 

Bruker selv IPVanish. Høye hastigheter og fin klient. Dem har servere i veldig mange land. Blant annet i Norge :)

Koster egentlig $11.99 per måned, men akkurat nå får du til $10 per måned. 

Finnes også noen rabattkoder som du kan Google etter.

Skal du ha for 3 eller 12 måneder så kan du bruke koden "FLASH90", da får du 3 måneder ekstra gratis.

 

 

Takker for svar! Forsøker tipset.

 

 

Skal ikke være mulig for TV2 å oppdage at VPN er i bruk. Jeg bruker tunnelbear, meget fornøyd med den. Koster 19,- kr mnd. Mulig å prøve gratis først, for å sjekke om det fungerer.

 

Blir spennende match, har tro på revansj etter 4 derby tap på rad.

 

Har forsøkt overplay og Hola på forskjellige kanaler. Program på tv2 stopper og hakker mens på Nrk og tv3 f.eks så funker det meget bra. Vg Tv også stopper opp.... Irriterende nok som det er. Kjører Sky sendinger under kampene men syntes et er ok å se på Matchball kveld f.eks. 

Lenke til kommentar

11133635_1112908045433524_68721678687050

 

Hadde nok funnet plass til Agüero på det laget, men den siste tiden så har Rooney vært best av de to. Fellaini har ikke vært så veldig god de siste kampene. Heller Herrera. Hvordan han klarte å velge Hart foran DDG vet nå ikke jeg.

 

Ikke lett å finne plass til City-spillere ettersom formen deres har vært ræva etter nyttår. Heller ikke Touré har egentlig vært veldig god selv om han scoret et mål forrige kamp.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

11133635_1112908045433524_68721678687050

 

Hadde nok funnet plass til Agüero på det laget, men den siste tiden så har Rooney vært best av de to. Fellaini har ikke vært så veldig god de siste kampene. Heller Herrera. Hvordan han klarte å velge Hart foran DDG vet nå ikke jeg.

 

Ikke lett å finne plass til City-spillere ettersom formen deres har vært ræva etter nyttår. Heller ikke Touré har egentlig vært veldig god selv om han scoret et mål forrige kamp.

Han tenker nok på hele sesongen og Herrera spilte ikke så mye i starten. Toure hadde jo skikkelig form i fjor med alle frisparkene og soloraidene fra midtbanen. Har han hatt noe av det i år? De må vel ha litt fra hvert lag ja, ellers er det ikke 'combined'. Reagerte litt på Jones, har han vert så god i år da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...